spotkanie w Swędowie

1. Data: 2007-01-08 17:07:48

Temat: spotkanie w Swędowie
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ja dobrze widzę ,że to spotkanie odbyło się w Swędowie koło
Łodzi ja też mam tam działkę ale w 2003 roku raczkowałąm na
grupie raczej czytając sobie o Waszych doświadczeniach dopiero
dostalśmy działkę po teściach . Cały czas się od Was uczę.Ale
,że byliście tak blisko!!!!!! Nawet wiem gdzie to jest . Pozdrawiam
zaskoczona wanda z Łodzi.

2. Data: 2007-01-08 20:51:18

Temat: Re: spotkanie w Swędowie
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

>,że byliście tak blisko!!!!!! Nawet wiem gdzie to jest . Pozdrawiam
>zaskoczona wanda z Łodzi.

Skoro tam mieszkasz, to niemożliwe wręcz, że nie znasz Bogusława
(gospodarza)! Ciekawe, ciekawe.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

3. Data: 2007-01-08 21:01:17

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski"

> Nie ciekawe tylko nie mozliwe. Przecież Bogusław tam był kiedys sołtysem
czy
> czyms podobnym ;-)))

eee... sołtysem bardzo długo był tam Karol ;)P

--
ewa

4. Data: 2007-01-08 21:03:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:enuasp$1uk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Skoro tam mieszkasz, to niemożliwe wręcz, że nie znasz Bogusława
> (gospodarza)! Ciekawe, ciekawe.
Nie ciekawe tylko nie mozliwe. Przecież Bogusław tam był kiedys sołtysem czy
czyms podobnym ;-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2007-01-10 16:59:40

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam nie mieszkam tylko bywam (mam tam działkę jak napisałam) a
podatek płaciłam zawsze u sołtysa w Anielinie Swędowskim dlatego
nie miałam przyjemności poznać.Zakupy najczęściej robię w sklepie
przy bibliotece bo z tamtej strony przyjezdzamy z Łodzi , przez
Zelgoszcz ,wiadukt nad autostradą potem w lewo koło starej szkoły i
w prawo koło straży pożarnej prosto przez przejazd kolejowy Czy
jeszcze ktoś wątpi że ja tam naprawdę znam wszystkie ( no może
prawie) kąty Bardzo dużo jeżdżę na rowerze po oklicy ,i kiedyś
widziałam tą chrakterystyczną zółtą altanę ,to wszystko

Pozdrawiam Wanda .

6. Data: 2007-01-10 17:07:21

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

>Czy
>jeszcze ktoś wątpi że ja tam naprawdę znam wszystkie ( no może
>Pozdrawiam Wanda .

Ależ nikt w nic nie wątpi!

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski