ratunku tulipany wschodzą

1. Data: 2007-01-11 07:27:13

Temat: ratunku tulipany wschodzą
Od: "www.ujadanko.pl" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
co sie dzieje? polowy stycznia nie ma a tulipany mi juz wychodza!
czy jak beda przymrozki to po tulipanach?
co zrobic aby je ocalic?

czy ktos slyszal czy bedzie w tym roku zima czy nie? ;O
ło matko co sie dzieje ....

pozdrowka
gosia

2. Data: 2007-01-11 10:09:42

Temat: Re: ratunku tulipany wschodzą
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik

> [...]
> czy jak beda przymrozki to po tulipanach?
> co zrobic aby je ocalic?
>
> czy ktos slyszal czy bedzie w tym roku zima czy nie? ;O

u mnie żonkile wyłażą :(((
bratki i rudbekie kwitna nadal , a prymulki zaczynają kwitnać :(( i po raz
pierwszy mnie to nie cieszy :((

--
ewa

3. Data: 2007-01-11 15:07:24

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

AurorA napisał(a):

> Moje krokusy mają tak nabrzmiałe pąki,
> że jeszcze kilka dni takiej pogody i zakwitną. :-(
> Wyłażą już tulipany sadzone pod koniec listopada,
> a martwiłem się że nie zdążą sie ukorzenić.

Witam po dlugiej przerwie ;)

U mnie wyszly szafirki i narcyzy (Bulbocodium conspicuous). Za to nie
widac sladu po krokusach i cebulicach. Przebisniegi juz kwitna, tak
samo ciemierniki i wrzosce. One to przynajmniej maja prawo ;)

Bardziej mnie martwia rozwijajace sie paki na krzewach. Pigwowce maja
juz mlode listki, powojniki tez ;)

Ladna wiosne mamy tej zimy ;)

Pozdrawiam
Jaga (Agnieszka Biernacka)

4. Data: 2007-01-11 15:41:21

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.ujadanko.pl wrote:
> [...]

że jeszcze kilka dni takiej pogody i zakwitną. :-(
Wyłażą już tulipany sadzone pod koniec listopada,
a martwiłem się że nie zdążą sie ukorzenić.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

5. Data: 2007-01-12 14:20:51

Od: "Zenon Michałowski" <z...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tulipany to u mnie w ogrodzie w Gdyni wzeszły w Grudniu

Pozdrawiam

Zenon Michałowski

6. Data: 2007-01-12 19:59:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-01-12 22:44:28

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy jak beda przymrozki to po tulipanach?
> co zrobic aby je ocalic?
>
> czy ktos slyszal czy bedzie w tym roku zima czy nie? ;O

Droga gosiu !
Nie ma się co dziwić. :-)
Uprawcy winorośli prosili mnie dwa lata temu bym trochę zmienił klimat na
korzystniejszy. No to załatwiłem im winoroślowe lato.
Gdy sie zorientowali, że cos mogę w tych sprawach to zaczęly się naciski by
zimy nie było ( nie chcialo im się okrywac krzewów). No przcież nie mogłem
im odmówić. I mają to czego sobie zyczyli. ;-))))
Janusz
PS
Hodowcy tulipanów nie widzieli potrzeby załatwiania ze mną czegokolwiek. No
to mają tak jak mają...
J.

8. Data: 2007-01-12 22:53:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Uprawcy winorośli prosili mnie dwa lata temu bym trochę zmienił klimat na
> korzystniejszy. [ciach]

No i co to się z człowieka robi, jak się winoroślami zajmuje. Oprawca
wyrasta!:((((

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2007-01-12 22:59:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Bardziej mnie martwia rozwijajace sie paki na krzewach. Pigwowce maja
>juz mlode listki, powojniki tez ;)
:)
o ile Pigwowce rosna w zacisznym miescu
to te listki sa ubiegloroczne czyli stare a nie nowe
:)

10. Data: 2007-01-12 23:17:01

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i co to się z człowieka robi, jak się winoroślami zajmuje. Oprawca
> wyrasta!:((((

Uprawca :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A po za tym skorumpowany jestem jak cały ten świat.
Kto pierwszy przyjdzie z daniną ( albo kto ze znaczniejszą) ten może miec
albo zapewnione winoroślom lepiej, albo tulipanom lepiej...
Nawet tym, którym palma odbiła jestem po stosownej argumentacji zapewnić
przyrost tego odbicia :-)
J.

Wiśnia Pandy
czy dokarmiać teraz?