ratunku tulipany wschodzą

11. Data: 2007-01-13 13:20:28

Temat: Re: ratunku tulipany wschodzą
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Uprawcy winorośli prosili mnie dwa lata temu bym trochę zmienił klimat na
> korzystniejszy. No to załatwiłem im winoroślowe lato.
> Gdy sie zorientowali, że cos mogę w tych sprawach to zaczęly się naciski by
> zimy nie było ( nie chcialo im się okrywac krzewów). No przcież nie mogłem
> im odmówić. I mają to czego sobie zyczyli. ;-))))

Ale działasz lokalnie. U mnie leje, leje, leje..., ale za 3 dni ma
chwycić mróz.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2007-01-13 19:53:42

Od: "mirekW" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> na

> Uprawca :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> A po za tym skorumpowany jestem jak cały ten świat.
> Kto pierwszy przyjdzie z daniną ( albo kto ze znaczniejszą) ten może miec
> albo zapewnione winoroślom lepiej, albo tulipanom lepiej...
> Nawet tym, którym palma odbiła jestem po stosownej argumentacji zapewnić
> przyrost tego odbicia :-)

A u mnie nagietki kwitną od grudnia- koniec świata!

13. Data: 2007-01-13 20:19:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> [...]
> albo zapewnione winoroślom lepiej, albo tulipanom lepiej...
> Nawet tym, którym palma odbiła jestem po stosownej argumentacji zapewnić

A stokrotkami które kwitną w styczniu, mam nadzieję, że nie pogardzisz?
;-)
pozdr. Jerzy

14. Data: 2007-01-15 11:07:12

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> o ile Pigwowce rosna w zacisznym miescu
> to te listki sa ubiegloroczne czyli stare a nie nowe

Zeszloroczne maja swoja droga ;) Za to jeden (Nicoline lub Elly, nie
pamietam) ma mlode liscie a Nivallisowi pekaja paki kwiatowe.

Sliczna wiosna sie zrobila. Szkoda tylko, ze tak wieje ;)

Pozdrawiam
Jaga

15. Data: 2007-01-16 09:09:47

Od: "www.ujadanko.pl" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "www.ujadanko.pl" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> witajcie
> co sie dzieje? polowy stycznia nie ma a tulipany mi juz wychodza!
> czy jak beda przymrozki to po tulipanach?
> co zrobic aby je ocalic?
>
> czy ktos slyszal czy bedzie w tym roku zima czy nie? ;O
> ło matko co sie dzieje ....

NO I CO TERAZ ZROBIC? PRZYSYPAC JE CZY CO?
mroz jest -3stopnie

Wiśnia Pandy
czy dokarmiać teraz?
zakryte rośliny