Krzywa przegoda nosowa POMOCY!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-09-28 20:39:20

Temat: Krzywa przegoda nosowa POMOCY!!!!!!!!!!!!
Od: LukasTel <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam krzywą przegrode nosową, lekarz powiedział że tylko operacja. Czy
tak operacja coś pomaga, czy jest inna alternatywa dla operacji?
Ponieważ mam sprzeczne zdania osób co miały taką operacje jednym
pomogło innym się to wróciło? Co mogę z tym zrobić czy taka operacje
ma sęs?

LukasTel

2. Data: 2002-10-02 18:08:25

Temat: Re: Krzywa przegoda nosowa POMOCY!!!!!!!!!!!!
Od: "Beti" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LukasTel" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
..
> [...]
> Ponieważ mam sprzeczne zdania osób co miały taką operacje jednym
> pomogło innym się to wróciło? Co mogę z tym zrobić czy taka operacje

Cze
Ja też miałem całe życie krzywą przegrodę - do czasu ... złamania nosa
(powrót nad ranem z dyskoteki, napotkałem szalikowców) .Pojechałem na ostry
dyżur, trafiłem do wspaniałego młodego lekarza. Wystraszył mnie że strasznie
boli, ale okazało się że więcej strachu niż to warte. Dzisiaj mam prościutki
nos a przy okazji przegrodę ...
Pozdr
P.S. nie polecam tego sposobu, operacja jest lepsza ;-)))

Roaccutane
rzucanie palenia
skóra głowy - problem
odstające uszy
Kupie ksiazke do anatomii ( suwornikow czy cos ) 1 rok medycyny !! PILNE !!