Roaccutane

1. Data: 2002-09-28 20:03:56

Temat: Roaccutane
Od: "Pesia" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich czlonkow grupy!

Niesmialo zadaje pytanko (pierwsze, pewnie pojawia sie nowe) w imieniu
mojego brata.
Bral przez pol roku lek o nazwie roaccutane. Specyfik przynosl
nieoczekiwanie dobre efekty, niestety po odstawieniu leku tradzik wrocil z
10-krotnie wieksza moca! Do tego przetluszczajace sie wlosy, no i nie musze
chyba wspominac o samopoczuciu. Czy ktos z was bral ten lek i mial podobne
objawy?
Niestety specjalista, ktory go polecil jest narazie nieosiagalny.
Dziekuje za wszelkie opinie.
Kaska

2. Data: 2002-09-29 10:59:49

Temat: Re: Roaccutane
Od: "Mac" <m...@n...bipnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pesia" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
musze
> chyba wspominac o samopoczuciu. Czy ktos z was bral ten lek i mial podobne
Ja wyleczyłem ciężki tradzik właśnie przy pomocy roacutanne, ale leczenie
trwało znacznie dłużej (niemal rok) i aż do całkowitego ustąpienia objawów.
Poza tym, lekarz mi powiedział, że gdyby jakiekolwiek pogorszenie nastąpiło,
będziemy kontynuować leczenie.
Nie jestem specjalista, ale w własnego doświadczenia mogę śadzić, że lek
został odstawiony zbyt wcześnie i/lub były dobrane złe dawki. Może jeszcze
trzeba kontunuować leczenie ?

> Niestety specjalista, ktory go polecil jest narazie nieosiagalny.
A to już bardzo dziwna sprawa. Podczas mojego leczenia byłem w stałym
kontakcie z lekarzem, co kilka tygodni były robione badania krwi itp. Lek
musi być brany pod ścisłą kontrolą lekarza.
W każdym razie moim zdaniem konsultacja z lekarzem prowadzącym jest
niezbędna.

> Dziekuje za wszelkie opinie.
Jak masz jakieś pytania - pisz.
Maciek

3. Data: 2002-09-29 22:02:58

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> [...]
> objawy?
> Niestety specjalista, ktory go polecil jest narazie nieosiagalny.
A propos interesują mnie działania niepożądane w trakcie kuracji.Czy
rzeczywiscie jest to lek tak toksyczny jak chodzą słuchy ??

Gosia

4. Data: 2002-09-30 13:57:31

Od: "Mac" <m...@n...bipnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/jaro" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> A propos interesują mnie działania niepożądane w trakcie kuracji.Czy
> rzeczywiscie jest to lek tak toksyczny jak chodzą słuchy ??

Na ulotce wypisano wiele potencjalnych dzialań ubocznych. Ale np. u mnie nie
wystąpiły żadne z nich. Niemniej podczas kuracji musiałem regularnie robić
badania kontrolne, tak na wszelki wypadek.

Maciek

> Gosia

rzucanie palenia
skóra głowy - problem
odstające uszy
Kupie ksiazke do anatomii ( suwornikow czy cos ) 1 rok medycyny !! PILNE !!
Skóra głowy