Ksiądz po " kopercie"

61. Data: 2015-01-11 12:09:27

Temat: Re: Ksiądz po " kopercie"
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Rewolucja napisał:

> To jest przymus placenie i dlatego się mówi ksiądz po kopercie.

Stawiam ze ty nie dales, wiec o jakim przymusie pleciesz?

62. Data: 2015-01-11 12:16:12

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:

> Żeby mogła być ZA - najpierw była NA:
> http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option
=com_content&task=view&id=216&Itemid=46

A to juz jest manipulacja, byl NA, kiedy finansisci nie wiedzieli
co sie szykuje, bezposrednio przed wojna tez byl NA,
kiedy zydzi chcieli wyjechac do usa warunkiem bylo pozostawienie
majatku wiec i przymus.

Ostatnio ruscy wygnali zydow, dali zgode na wyjazd warunkowo,
zydzi maja pozostawic majatek:
http://historia.focus.pl/swiat/operacja-most-z-art-b
-1288

Teraz sobie odbiora wykupujac za 50% mienie od ruska:)
Wszystko leci u ruskich na leb na szyje, jak jest tanie - sie kupuje:)
Proste.

63. Data: 2015-01-11 13:29:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2015 03:16:12 -0800 (PST), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
>

> Teraz sobie odbiora wykupujac za 50% mienie od ruska:)
> Wszystko leci u ruskich na leb na szyje, jak jest tanie - sie kupuje:)

Czyli jak zawsze - geszeft jest geszeft...

64. Data: 2015-01-11 14:09:35

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:

> Czyli jak zawsze - geszeft jest geszeft...

A czytales to co w linku? Dziewulski pomagal wywozic jebnieta kaske
gojom i prztransportowac ja do Jyzraela.

Wyjebac gojca jest ok:)

65. Data: 2015-01-11 14:23:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2015 05:09:35 -0800 (PST), s...@g...com
napisał(a):

> A czytales to co w linku? Dziewulski pomagal wywozic jebnieta kaske
> gojom i prztransportowac ja do Jyzraela.
>
> Wyjebac gojca jest ok:)

Fakt, to nawet nie geszeft...

66. Data: 2015-01-11 20:06:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szklan
O takim że masz listy które Ikka wkleiła i tam masz wypisanych kto ile dał, a później
dewoty obgadują, więc nie ma tu dobrowolności. Tak samo ludzie nie wpuszczają jak nie
mają, bo jest że trzeba dać.

Coś wyjątkowego na Święta [PENTATONIX: That's Christmas To Me]
Szczodrych Godów!
życzeniowo
Breżniew
Re: Ateizm - wiara w nic