Ksiądz po " kopercie"

51. Data: 2015-01-08 14:24:27

Temat: Re: Ksiądz po " kopercie"
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szklan
Tak złodzieje mogą kraść wystarczy że ubiorą sutanne.

52. Data: 2015-01-08 15:58:22

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-06 o 21:07, XL pisze:

> No WŁASNIE! - spróbowałaby tylko.

Moim zdaniem jest to słuszna postawa. Nie godzi się przecież odbierać
wnukom długów dziadków..

> Dokładnie to z WILNEM I LWOWEM.
> A czemu Rosja? - no co Ty, historii nie znasz? A KTO jest dziś spadkobiercą
> tzw Sowietów? KTO się upomina o cmentarze radzieckie w Polsce? itp?

Lwów jest na Ukrainie, Wilno na Litwie, a więc z jakiej paki to Moskwa
ma nam za to płacić? No dobrze, ale wobec tego dlaczego zwalniasz z
obowiązku wypłaty zadośćuczynienia GB i USA, skoro oni także są
architektem takiego podziału Europy?

Porządne państwo, upominają się także szacunek dla poległych na terenie
Polski Kazachów, Białorusinów, Ukraińców itd.

53. Data: 2015-01-08 15:58:39

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-08 o 12:17, s...@g...com pisze:

> Glob nie zna pojecia "dac za darmo" stad takie trzęsiawki u niego.

Chyba tak, skoro jak widać uchylił się od odpowiedzi.

54. Data: 2015-01-08 15:59:52

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-06 o 21:13, XL pisze:

> Niestety mam wrażenie, że jednak DLA - co mnie bardzo smuci.

No skoro już tak, to na pocieszenie zostaje to że ksiądz księdzu
nierówny. Jest także przecież Caritas i inne tego typu sprawy.

> Nie tylko w tej jednej sprawie był mądry...

Wiem, miałem okazję za Twoja sprawą przeczytać i o innych przemyśleniach
szanownego teścia.. Tylko przyklasnąć.

55. Data: 2015-01-08 16:00:38

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-07 o 09:54, Rewolucja pisze:
> Trybun
> Jak publicznie stoi twoje nazwiako i mało dałeś to lud katolicki już wie co ty za
ziółko niedobre jesteś...

> http://www.tvn24.pl/pomorze,42/proboszcz-podsumowal-
kolede-kwoty-i-nazwiska-w-parafialnej-gazetce-musimy
-stac-przed-ludzmi-w-prawdzie,385472.html

No, śmiało, zarzuć psp paroma tysiącami linków z artykułami o
niegodziwości księży w trakcie obrządku "Po Kolendzie".. Bo chyba coś
około paru tysięcy jest ich w Polsce?

56. Data: 2015-01-08 16:01:25

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-07 o 23:14, ikka pisze:

> jasne...
>
> http://tnij.org/3anxn8j

Powiedz mi co to jest? Jakieś urzędowe pismo, czy głupawa ulotka
napisana przez żartownisia na komputerze i opublikowana w necie? Jeżeli
"urzędowe" to gdzie pieczątki i podpisy? Bez obrazy, ale wy krytykanci
to czasem aż brzytwy usiłujecie się chwycić dla utwierdzenia się w
waszej wierze.. Paradox, ale mocno w tym przypominacie właśnie
Katolików, oczywiście tylko tych "głębokiej wiary".

57. Data: 2015-01-08 16:17:24

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun

> [...]

waszej wierze.. Paradox, ale mocno w tym przypominacie właśnie
Katolików, oczywiście tylko tych "głębokiej wiary".

To jest przymus placenie i dlatego się mówi ksiądz po kopercie.

58. Data: 2015-01-08 19:46:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-08 16:01, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> [...] Paradox,

Czy to jakiś silny środek przeciwbiegunkowy?
Bo w polszczyźnie, którą tak bardzo kochasz i szanujesz, jest przecież
słowo paradoks, choć to też zapożyczenie, oraz jeszcze bardziej polska
sprzeczność.

59. Data: 2015-01-08 23:32:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Jan 2015 03:11:43 -0800 (PST), s...@g...com
napisał(a):

> Kiedy jest to dla nich korzystne - tak. (kasa za holokaust)

Żeby mogła być ZA - najpierw była NA:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option
=com_content&task=view&id=216&Itemid=46
:-/

> Kiedy jest niekorzystne - nie (stalinizacja polski.
>
> Trza byc sprytnym:)

Ofkors, nie ma to jak TEN ICH spryt...

60. Data: 2015-01-10 20:44:24

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-08 o 16:01, Trybun pisze:

> Powiedz mi co to jest? Jakieś urzędowe pismo, czy głupawa ulotka

równie prawdopodobna jest zarówno jedna jak i druga wersja. A także ich
kompilacja - głupawa urzędowa informacja:)

> napisana przez żartownisia na komputerze i opublikowana w necie? Jeżeli
> "urzędowe" to gdzie pieczątki i podpisy? Bez obrazy, ale wy krytykanci

pieczątka? podpis? księdza? to żart?

i nie obrażam się:) każdy wierzy w co tam chce:)

> to czasem aż brzytwy usiłujecie się chwycić dla utwierdzenia się w
> waszej wierze.. Paradox, ale mocno w tym przypominacie właśnie

wierze? :)

--
Dobrze jest założyć rękawiczki, zanim się weźmie do ręki stary
testament. Jest to wysoce zalecane ze względu na obecność w nim

Coś wyjątkowego na Święta [PENTATONIX: That's Christmas To Me]
Szczodrych Godów!
życzeniowo
Breżniew
Re: Ateizm - wiara w nic