Ksiega adresowa

1. Data: 2001-11-14 13:55:32

Temat: Ksiega adresowa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze przynudzam..trudno taki mij los, zeby przynudzac...

Listaa dresowa jest i DZIALA. sama jestem pod wrazeniem..

Mozna ja traktowac jako cos z Zaslupia albo tez nie...jest to
interaktywna ksiega adresowa i nie tylko!!! spiewa, tanczy,
maluje obrazki.

W ksiedze sa zapisane 44 osoby, na te interaktywnosc - 33 osoby (
w tym Iza dwa razy oraz moja dzidzia). wiem, ze pare osob sie
wypisalo z Interaktywnej czesci (nie bede ich ganiac z mietla!),
pare wrocilo, bo ta interaktywnosc moze swietego zdenerwowac na
poczatku...

mam chyba jeszcze do wpisania dwie albo trzy osoby...no i te
osoby mi zaginely w boju...(Adiola przyslala dane dzis wiec jest
szansa, ze mi nie zginie!!)..
wczoraj, do polnocy mialam ...73 prywatne amaile! czesc dotyczyla
pomocy w interaktywnosci, ale wiekszosc to cudowna korespondencja
z fajnymi ludzmi - dla nich wycielam wszystkie newsletters, ktore
do mnie przychodza, zeby mi glowy nie zawracaly...

wiec teraz do remu - prosba...jesli ktos z Was, kto wyrazil
ochote bycia w ksiedze (lub tez i interaktywnosci) i nie dostal
oficjalnego zaproszenia (z koniecznoscia odpowiedzenia na nie)

- bardzo prosze przypomniec mi sie i - jesli mozna - przeslanie
jeszcze raz danych.

i jeszcze jesli ktos chce do ksiegi - to zapraszamy!

skruszala Krysia
(dzis, na razie, tylko 28 emaili..czyzbym cos zrobila?)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-14 14:31:37

Temat: Re: Ksiega adresowa
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Listaa dresowa jest i DZIALA. sama jestem pod wrazeniem..
> Mozna ja traktowac jako cos z Zaslupia albo tez nie...jest to
> interaktywna ksiega adresowa i nie tylko!!! spiewa, tanczy,
> maluje obrazki.

I jest cudowna :)))
a jakie fajne zdjecia :)))
Goraco sie przylaczam do zaproszenia Krysi.

> skruszala Krysia
> (dzis, na razie, tylko 28 emaili..czyzbym cos zrobila?)

a ja tylko 6 buuu ;(
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-14 14:44:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>I jest cudowna :)))
>a jakie fajne zdjecia :)))
>Goraco sie przylaczam do zaproszenia Krysi.

dodam tylko, ze zdjecia w zadnym wypadku nie sa konkurencja
GaRlerii , o nie!!!!
zdajemi sie, ze Cafe bbedzie miejscem do pogadania nie tylko o
gotowaniu, wiec zdjecia juz sa nie tylko kuchenne...jak beda
fajne kuchenne to na pewno pojda do "Grupa w akcji" w GaRlerii
(tam np jest zdjecie kota Moniki...)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-14 14:46:36

Temat: Re: Ksiega adresowa -skojarzenie OT.
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>wiem, ze przynudzam..trudno taki mij los, zeby przynudzac...
>
>Listaa dresowa jest ...

Skojarzyło mi sie. Opowiedziano mi ostatnio o takim wydarzeniu.
Do Polski przyjechał Włoch. Umówił się, że przyjedzie po niego
zaprzyjaźniony kolega Polak. Kolega przyjechał a Włoch mówi,
że go okradziono i pobito. Kolega pyta zaniepokojony : ale kto,
gdzie ?A Włoch na to, że jacyś sportowcy. Kolega zgłupiał i
pyta skąd wie ? A Włoch mówi, że byli w dresach....

..i to by byo na tyle...

1. Data: 2001-11-14 14:59:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Skojarzy?o mi sie. Opowiedziano mi ostatnio o takim wydarzeniu.
>Do Polski przyjecha? W?och. Umówi? si?, ?e przyjedzie po niego
>zaprzyja?niony kolega Polak. Kolega przyjecha? a W?och mówi,
>?e go okradziono i pobito. Kolega pyta zaniepokojony : ale kto,
>gdzie ?A W?och na to, ?e jacy? sportowcy. Kolega zg?upia? i
>pyta sk?d wie ? A W?och mówi, ?e byli w dresach....
>
>..i to by byo na tyle...

wiedzialam, ze predzej czy pozniej tak sie skonczy...
a przeciez ta herbata, ktora wylalam na klawiature, NIE byla
slodzona...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-14 15:06:19

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> Listaa dresowa jest i DZIALA. sama jestem pod wrazeniem..
Właśnie czytam -- jakby mi zaległości na grupie było mało, hihi ;-)
Z pracy mnie wyrzucą, aaa... [Będę mieć za to więcej czasu na gotowanie ;-)]

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://chall.ifj.edu.pl/~aneta *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2001-11-14 15:15:23

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:

> Z pracy mnie wyrzucą, aaa... [Będę mieć za to więcej czasu na gotowanie ;-)]

Trzeba sie przekwalifikowac ;)
Nawiasem mówiac ostatnio mi to moja rodzicielka radzila- to chyba byl
komplement? Zwlaszcza, ze byla wtedy po obiadku z którego brala
dokladke..i jeszcze dokladke..i jeszcze dokladke :)))
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-14 17:35:25

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci

> [...]
> wypisalo z Interaktywnej czesci (nie bede ich ganiac z mietla!),
> pare wrocilo, bo ta interaktywnosc moze swietego zdenerwowac na

Krysiu, pomocy!

co to znaczy, ze osoby sa wpisane na interaktywosc???????

Pozdr.
Monika

1. Data: 2001-11-14 19:04:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu, pomocy!
>
>co to znaczy, ze osoby sa wpisane na interaktywosc???????
>
>Pozdr.
>Monika

Tak zabajerowalam, zeby zmydlic oczy...

chodzi o mozliwosc dokonywania zmian w ksiedze adresowej bez
wysylania danych do mnie i mozliwosc dokonania albumow foto, to
napoczatke.sa jeszcze jakies inne mozliwosci, ktore chyba
KTOSbedzie musial ruszyc...no to kto ma teraz imieniny lub
urodziny - ja chce party!

Krysia

Trzeba sie jednak chyba zapisac do Yahoo najsamprzod

K.T. - starannie opakowana

pytanko
Pomysl racloijazontorski do Cafe Za Słupem...
_Nie_ dziekuje za przepis na najgorsza szarlotke w swiecie... :(
Dzieki za przepisy na makowce :)
Przeczytane w gazecie - o jajkach