Przeczytane w gazecie - o jajkach

1. Data: 2001-11-14 13:17:18

Temat: Przeczytane w gazecie - o jajkach
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?dzial=2&art=110
74

Nie bój się jajek. Jajka, osławione bomby cholesterolowe, wcale nie są
niezdrowe. Dowodzą tego badania przeprowadzone przez trzech uczonych z Kansas
State University. Choć produkty te rzeczywiście zawierają sporo cholesterolu,
wchłanianiu przez organizm jego zbyt dużych dawek skutecznie przeciwdziała
również zawarta w jajkach lecytyna. Amerykańscy badacze twierdzą, że ludzie
mający normalny poziom cholesterolu mogą bez obaw spożywać nawet dwa jajka
dziennie, szczególnie jeśli żaden z ich krewnych nie cierpiał na chorobę
wieńcową. To dobra wiadomość, gdyż produkt ten zawiera wiele cennych substancji
odżywczych: witaminy A, E, B6 i B12, kwas foliowy oraz białko bardziej
wartościowe niż w mięsie, mleku i rybach. Autorzy pracy są tak pewni
przełomowego charakteru swoich badań, że opatentowali ich wyniki.

No i co Wy na to? Drodzy Grupowicze?
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-14 14:01:02

Temat: Re: Przeczytane w gazecie - o jajkach
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wartościowe niż w mięsie, mleku i rybach. Autorzy pracy są tak pewni
> przełomowego charakteru swoich badań, że opatentowali ich wyniki.

Ja mam za dużo cholesterolu , ale jajek mi nikt nie zabraniał!
jajka są pyszne... Ale jak ktoś ma obsesje to można jeść jeszcze
pyszniejsze - przepiórcze... :-))) O tych zawsze mówili, że można...
Cieszę się, że Ci co im zabraniali teraz uwolnią się i będzie smacznie... O
ile to oczywiście przeczytają...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-14 20:56:58

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik {Wilma} <w...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9stqt6$q3s$...@g...uci.agh.edu.pl...
> http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?dzial=2&art=110
74
Muszę koniecznie sprzedac to Tesciom, bo oni wrecz obsesyjnie unikaja jajek,
ustalili sobie limit jedno na tydzien, Tesciowa szuka przepisow na ciasta
bez zoltek itp.
Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-11-14 21:28:06

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> [...]
> foliowy oraz białko bardziej wartościowe niż w mięsie, mleku i rybach.
> Autorzy pracy są tak pewni przełomowego charakteru swoich badań, że

nie kwestionując samego tekstu, ale wyników badań opatentować się nie da.
Na szczęście.

Waldek

piernika ciag dalszy ;-)
b.swieze ryby
OT: Humor
Jak zrobić karmel
Basiu... zrobilam ciasto z masa kokosowo-makowa