b.swieze ryby

1. Data: 2001-11-14 13:05:55

Temat: b.swieze ryby
Od: Bartek Rynkiewicz <b...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

gdzie (w warszawie) i kiedy mozna kupic b. swieze ryby na sushi
dzieki za info

--
bartek

1. Data: 2001-11-14 15:38:16

Temat: Re: b.swieze ryby
Od: "krzysiek" <k...@k...isp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek Rynkiewicz" <b...@t...com.pl> wrote in message
> witam,
>
> gdzie (w warszawie) i kiedy mozna kupic b. swieze ryby na sushi
> dzieki za info
>
> --
> bartek
witam
istnieje firma TATULO to jest byly szef kuchni z marjota ,chyba?
wiem ze kiedys mial swiezyzne jak ta lala.
niestety nie mam namiarow ale zadzwon do pierwszej lepszej restauracji
popros szefa kuchni sie spytaj powinien wiedziec bo firma jest dosyc prezna.
pozdrawim wiktor

1. Data: 2001-11-16 12:47:46

Od: m...@w...pl (MDR) szukaj wiadomości tego autora

Bartek Rynkiewicz <b...@t...com.pl> wrote in message

Witam i pozdrawiam dawno nie czytanych grupowiczow.
Oj, porobilo sie w przyrodzie ...

gdzie (w warszawie) i kiedy mozna kupic b. swieze ryby na sushi

Niestety nie moge znalezc telefonu, ale jest firma umiejscowiona
naprzeciwko wejscia do restauracji Patio w podziemiach Marriotta.
Mozna od nich wziac cennik ryb i zamowic w poniedz do godz 10:30
rybke. Dostawa - czwartek po poludniu. Ceny - od 60 w gore za kg (
srednio - 80). Problem - min zamowienie 5 kg, ale jak jest juz
zamowienie z restaruacji mozna sie przykleic na 1 kg do wiekszego
zamowienia.
Zawsze cos popularnego sie trafi. Fanaberie - jak zawsze kosztuja.
Sam kupuje lososia w markecie, ale to troche ryzyka. Jak sie nie
mieszka nad oceanem z sashimi zawsze sa problemy :(
Jak chcesz porady n/t czy ryba swieza - na priv. Mam jedna ciekawa
ksiazke o sushi i tak jest troche rad praktycznych.
Pozdr, MDR

OT: Humor
Jak zrobić karmel
Basiu... zrobilam ciasto z masa kokosowo-makowa
chrupiące frytki
Czy slyszeliscie o zupie z pokrzywy?