Kto mnie pokieruje [?]

następny post »
From: "Mirek SP7JKW" <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Kto mnie pokieruje [?]
Date: Sun, 16 Feb 2003 19:08:39 +0100

Nie wiem, czy post trafia na dobrą grupę, ale wierzę,
że znajdzie się ktoś - kto pokieruje mnie dalej.
--
Postaram się streścić swój problem.
W moim mieście dokonano "przycinki" drzew rosnących przy
chodnikach, na skwerach, między budynkami na osiedlach.
Na adresie: http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_25_03_h.jpg
można zobaczyć "lekko" okaleczone drzewo ale u nas wygląda
to tak, że dosłownie z ziemi wyglądają pnie obcięte na wysokości
od 4 do 6 metrów, niejednokrotnie bez konarów. ZGROZA!!
Zwracałem uwagę administracji RPGM już kilka lat temu,
sygnalizowałem lokalnej TV kablowej i NIC.....dalej jak widzę
prowadzi się "formowanie" i nie było mnie w kraju rok ale po
przyjeździe ręce mi opadły.
Nie ma sensu pisać do lokalnej prasy, lokalnej TV bo tu swój
swojego kryje i nic z takich interwencji nie wynika.
Mam ochotę zgłosić fakt popełnienia przestępstwa i RUSZYĆ
sumienie i kieszenie osób odpowiedzialnych.
ALE:
Obowiązuje ustawa z dnia 16 października 1991 roku
"o ochronie przyrody" [ ze zmianami z 2001 r Dz.U. Nr 99 poz 1079]
gdzie Art.1 - ustawa określa cele, zasady i formy ochrony
przyrody ożywionej i nieożywionej oraz krajobrazu.
Art2.1 - mówi o zachowaniu, właściwym wykorzystaniu oraz odnawianiu
zasobów przyrody i jej składników ( pkt.7 krajobrazu, pkt.8 - zieleni
w miastach i wsiach )

Z jakimi innymi aktami prawnymi mogę się zapoznać abym dysponował
większą wiedzą i udowodnił bezsporny fakt niestosowania się do nich?

Z szacunkiem,
-Mirosław Stefański
s...@i...pl