Kto wie...

1. Data: 2002-06-02 10:16:16

Temat: Kto wie...
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto wie, a jest z Wroclawia, jak zdobyc testy Medyka ( podobno dobrze jest
je przerobic jak sie ktos wybiera na medycyne...), gdzie je mozna kupic, za
jaka cene, lub kto ewentualnie bylby tak wspanialy i zechcial mi je
pozyczyc????
pozdrawiam bardzo bardzo cieplutko:)))
Artilla

2. Data: 2002-06-02 10:33:20

Temat: Odp: Kto wie...
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hej,
najlepiej w jakiejs ksiegarni :)
moga byc pod arkadami, albo w ksiegarni na przeciwko opery na swidnickiej
zajrzyj tez do medicalshopu w akademikach (ul. wojciecha z brudzewa), nie
wiem czy beda tam mieli te testy ale na pewno beda zestawy z ubieglych lat.
pozdro
mckwack

3. Data: 2002-06-02 10:48:22

Temat: Re: Kto wie...
Od: "Robert Slisz \(Siwy\)" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ja zdawałem to te z ostatniego roku sprzedawano w fundacji w budynku
dziekanatu, na Mikulicza-Radeckiego.

Tak, to ważne, żeby dużo ich przerobić... trzeba się w to wdrożyć, no i
część się czasami powtarza.

Powodzenia życzę.

--
Robert Ślisz (Siwy)