Ktora pralke polecacie i Wasze opinie?

1. Data: 2001-11-24 09:00:28

Temat: Ktora pralke polecacie i Wasze opinie?
Od: "Mateusz Baran" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie
Czym różni się pralka Whirlpool AWM 8083 od pralki BOSCH WFL 1600PL MAXX,
oraz co to za technologia Szósty zmysl. Pytam dlatego ze musze kupic nowa
pralke do 2500 max. Podobaja mi sie te dwie i maja chyba podobne parametry
(pred. wir 800, jak dla mnie wystarczajaca),a potrzebuje dobrej oszczednej
pralki na lata. Która byscie polecili?
Pozdrawiam
Mateusz

1. Data: 2001-11-24 10:36:18

Temat: Re: Ktora pralke polecacie i Wasze opinie?
Od: Tenesu <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz Baran" <n...@f...onet.pl> wrote in

> Która byscie polecili? Pozdrawiam

ja bym na pewno nie polecil Whirlpoola, poniewaz po poltora roku od
zakupu okazalo sie, ze gorna blaszana pokrywa pralki rdzewieje na
potege. co prawda to nie ten typ co planujesz, ale tej marki to ja juz
nic nie kupie :-)

tenesu

1. Data: 2001-11-24 20:09:09

Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co prawda to nie ten typ co planujesz, ale tej marki to ja juz
>nic nie kupie :-)

mam podobne zdanie na temat tej marki, dokladnie po roku rozlecialo sie
lozysko od bebna, a "spec" z oryginalnego serwisu powiedzial, ze to powazne
uszkodzenie i naprawa bedzie kosztowala 900zl !!!!
Poszedlem wiec do sklepu z czesciami kupilem nowe lozysko za 80zl i po calym
dniu spedzonym nad pralka (spec zrobilby to w 25min) sam ja naprawilem.
Kiepsko dbaja o public relations :-)
Piotrek

1. Data: 2001-11-24 20:14:34

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Zadbaj o prawidlowe wypoziomowanie.
Jezeli zamontowales lozyska SKF to jest nadzieja, ze pochodza pare latek.
Philips uzywa tani italianse brol.

1. Data: 2001-11-26 12:50:49

Temat: Odp: Ktora pralke polecacie i Wasze opinie?
Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szósty zmysł to precyzyjne dobranie ilości wody i temperatury do optymalnych
waruków prania .Wybirasz rodzaj tkaniny
a pralka sama (mikroprocesor) dobiera pozostałe parametry.
Proponuj zwrócić uwag na pralkę Electroluxa 1200 obr. 2490 zł promocja w
EURO 2190 zł lub 1000 obr. 2099 zł.

Stefania

Użytkownik "Mateusz Baran" <n...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
parametry
> (pred. wir 800, jak dla mnie wystarczajaca),a potrzebuje dobrej

pochłaniacz ???
Panele - drewno- korek-mozaika- co wybrac na podłogę?
parkiet-jak połączyć z kaflami -kuchnia-duży pokój razem
Nowe mieszkanie a bandyckie VAT-y
Spece od odbioru technicznego