Które jest które?

1. Data: 2003-06-25 12:17:58

Temat: Które jest które?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę niech mi ktoś opisze , bo kupiłam i zgłupiałam po rozmowie z
sąsiadką.
Kupiłam coś co jest ciemnozielone w drobniutkie żółtawe cęteczki, podobne do
ogórka ale większe i bardziej pękate - co to jest - cukinia czy kabaczek?
Myślałam że cukinia ale sąsiadka się upiera że kabaczek.
I drugie jasno seledynowe, takie żółtawe, jeszcze bardziej
pękate - -myślałam że kabaczek - sąsiadka uparta że cukinia.
( teraz to już nawet nie jestem pewna co sama myślałam)

I co to jest takie ciemnofioletowe - bo tu dam sobie głowę uciąć że
bakłażan! - ona też się zgadza, więc chyba bakłażan.

Może ktoś dysponuje linkami ze zdjęciem - bo ona mi nie uwierzy na słowo.

Sowa - całkiem skołowana

1. Data: 2003-06-25 12:19:45

Temat: Re: Które jest które?
Od: "Anatol" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> I co to jest takie ciemnofioletowe - bo tu dam sobie głowę uciąć że
> bakłażan! - ona też się zgadza, więc chyba bakłażan.

Prawda, że jesteś blondynką..?
Na 100% ! ! !

anatol

1. Data: 2003-06-25 12:22:42

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "Sowa" napisała:

> I co to jest takie ciemnofioletowe - bo tu dam sobie głowę uciąć że
> bakłażan! - ona też się zgadza, więc chyba bakłażan.

Ciesz się, że Ci nie powiedziała, że to oberżyna:)))))

--
**********Tashunko**********

1. Data: 2003-06-25 12:23:24

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-25 14:17:58 w sprzyjających okolicznościach przyrody grupowicz
*Sowa* skreślił te o to słowa:

> [...]
> pękate - -myślałam że kabaczek - sąsiadka uparta że cukinia.
> ( teraz to już nawet nie jestem pewna co sama myślałam)

Ty masz racje.

> I co to jest takie ciemnofioletowe - bo tu dam sobie głowę uciąć że
> bakłażan! - ona też się zgadza, więc chyba bakłażan.

Obie macie racje.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-25 12:28:53

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anatol" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Prawda, że jesteś blondynką..?
> Na 100% ! ! !

Brawo, wygrał pan lokówkę !

Sowa - baaaaardzo ciemna czyżbyjeszczeblondynka

1. Data: 2003-06-25 12:29:28

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ty masz racje.

> Obie macie racje.

Wielkie dzięki.
Sowa

1. Data: 2003-06-26 12:09:06

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ciesz się, że Ci nie powiedziała, że to oberżyna:)))))

albo gruszka miłosna hihi

Bebe1

--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

LASAGNIA - debiut w kuchni Tashunko[ P]
RE: kombiwar
Kapusta z czosnkiem - prośba o przepis :))
pieczony prosiak
Pieczony prosiak