Kapusta z czosnkiem - prośba o przepis :))

1. Data: 2003-06-25 11:05:38

Temat: Kapusta z czosnkiem - prośba o przepis :))
Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rok temu robiłam latem taką kapustę, przysmażaną krótko na patelni, a teraz
nie mogę znaleźć przepisu :((

proszę o pomoc

joanna
j...@e...pl

1. Data: 2003-06-25 18:55:15

Temat: Re: Kapusta z czosnkiem - prośba o przepis :))
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> Rok temu robiłam latem taką kapustę, przysmażaną krótko na patelni, a teraz
> nie mogę znaleźć przepisu :((

moze to?

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=3115
Kapusta młoda z patelni

Informacje ogólne:
Rodzaj diety: wegańska
Kategoria: dania gorące
Skala trudności: *

Składniki:
czosnek
olej do smażenia
kapusta młoda
sól, pieprz
koperek

Przepis:
czosnek posiekac i lekko podsmazyc na patelni. Do tego dodac
poszatkowana kapustke i smazyc krotko, ale tak aby sie lekko zeszklila i
przy okazji byla chrupiaca. Na koniec doprawic sola i pieprzem. I do tego
jeszcze koperek. Autorowi lub tez autorce dzieki serdeczne bo kapustka jest
mniamusna po prosto i na zimno i na cieplo.

Źródło / autor: grupa dyskusyjna pl.rec.kuchnia, przepis podała Marychna
(c...@i...pl)

smacznego :)
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-06-26 09:18:57

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie :))

Dziękuję serdecznie - potwierdzam, pyszne :))

Joanna

j...@e...pl

pieczony prosiak
Pieczony prosiak