Które szczepienia musze odnowić?

1. Data: 2008-05-14 14:33:55

Temat: Które szczepienia musze odnowić?
Od: "|<onrad" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam

Nidlugo wyjezdzam na MSZ-owski projekt do Rwandy na kilka miesiecy. Do
piatku musze uzupelnic liste szczepien, ktore chce by mi MSZ sfinansowal.

Sęk w tym, że w tym tygodniu nie ma w moim miescie lekarza od chorob
tropikalnych, a rodzinny twierdzi, ze nie musze nic dopisywac (mialem
szkolenie na ktorym mowili ze jednak trzeba cos bedzie, ale mam sie
dowiedziec od lekarzy w moim miescie)

Mam w projekt wpisane:

Szczepienie p. żółtej gorączce - obowiązkowe
Szczepienie WZW A - zalecane
Szczepienie - polio - zalecane
Szczepienie - błonnica, tężec - zalecane
Szczepienie - dur brzuszny - zalecane

co dopisac, jak myslicie?

dodatkowo znalazlem swoja ksiazeczke zdrowia dziedka i obok śpioszków i
zalecanej kaszki znalazlem takie szczepienia wykonane:

Ksztusiec, Błonica, Tężec, Poliomyelitis, Odra, Ospa, WZW B

Wszystkie z 20 lat temu, tylko WZW, lat 14 temu

Jak myslicie, ktore trzeba odnowic?

To nie jest porada lekarska. Musze po prostu do wniosku o finansowanie
wyjazdu dopisac zapomniane przeze mnie szczepienia; nie znaczy to ze
potem je wykonam (jak sie pojawi lekarz w moim miescie to zdecyduje
ktore musze a ktore nie)

--
body {
name: '|<onrad Karpieszu>|';