kurzajka? na stopie

1. Data: 2008-05-14 11:46:38

Temat: kurzajka? na stopie
Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilo mi sie cos na stopie, niby kurzajka ale nie znam sie. Tylko
troche wystaje ponad poziom, taka górka twarda, zgrubienie. Na poczatku
czulem, teraz boli bardziej i kłuje jak chodze.
Co moge z tym zrobic? Wyciąć nożem? ;-)
Dermatolog przyjmuje za 3 mies :(

2. Data: 2008-05-14 12:32:08

Temat: Re: kurzajka? na stopie
Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic nie wycinaj ! bo ci to cholerstwo sie rozrośnie, pogoogluj, dużo jest
sposobów na kurzajki. A skoro dermatolog za 3 miechy więc idź do internisty,
bez problemu rozpozna czy to faktycznie kurzajka.

3. Data: 2008-05-14 12:33:15

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> troche wystaje ponad poziom, taka górka twarda, zgrubienie. Na poczatku
> czulem, teraz boli bardziej i kłuje jak chodze.

Moze odcisk? Niewygodne buty, intensywne chodzenie? W aptece sa do kupienia
plastry na odciski. Mozesz tez porzadnie wymoczyc nogi (z dodatkiem np.
mydla lub soli do kapieli) i zetrzec tarka/pilnilikiem do stop.
Jesli nie jestes pewien co to jest, to sadze, ze nie musisz czekac 3
m-ce...sprobuj do lekarza I kontaktu.

4. Data: 2008-05-14 14:17:22

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bongiorno pisze:
> Nic nie wycinaj ! bo ci to cholerstwo sie rozrośnie, pogoogluj, dużo jest
> sposobów na kurzajki. A skoro dermatolog za 3 miechy więc idź do internisty,
> bez problemu rozpozna czy to faktycznie kurzajka.

dzieki, wlasnie czytalem, ze jest troche sposobow. Niektorzy nawet
wyciskaja krople kleju super glue...

5. Data: 2008-05-14 15:35:30

Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troche wystaje ponad poziom, taka górka twarda, zgrubienie. Na poczatku
> czulem, teraz boli bardziej i kłuje jak chodze.

po wycięciu urosną dwie i większe:O)

polecam zakup w aptece płynu do usuwania odcisków, smaruje się taką kurzajkę
i potem zrywa martwą tkankę i czynność powtarza się do zdarcia całej
kurzajki:O)

p.s. te kurzajki to chyba jakiś rodzaj nie agresywnego nowotworu?

6. Data: 2008-05-14 16:13:47

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troche wystaje ponad poziom, taka górka twarda, zgrubienie. Na poczatku
> czulem, teraz boli bardziej i kłuje jak chodze.

Być może to brodawczak. Lepiej wysupłaj 50 zł na prywatnego dermatologa....

D.

7. Data: 2008-05-15 19:54:01

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troche wystaje ponad poziom, taka górka twarda, zgrubienie. Na poczatku
> czulem, teraz boli bardziej i kłuje jak chodze.

mi pomoglo: verrumal + hasceral i mrozenie azotem. ale ja naprawde mialam
jakies mutanty - 10 lat je leczylam, az trafilam na przytomnego dermatologa.

8. Data: 2008-05-15 22:43:27

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel wrote:

> p.s. te kurzajki to chyba jakiś rodzaj nie agresywnego nowotworu?

nie, infekcje wirusowe. Aczkolwiek jeden typ wirusa kurzajkowego może
doprowadzić do rozwoju nowotworu, bynajmniej nie łagodnego.

9. Data: 2008-05-16 10:17:23

Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

> nie, infekcje wirusowe. Aczkolwiek jeden typ wirusa kurzajkowego może
> doprowadzić do rozwoju nowotworu, bynajmniej nie łagodnego.

to dlaczego zachowują się jak typowe nowotwory?
tzn, rozwijają w swojej okolicy naczynia krwionośne, oraz po niekompletnym
usunięciu mnożą się na potęgę, a usunięte pojawiają się w innych miejscach?

tak się zachowują wirusy?

Badanie Ankieta - dziękuję za wypełnienie
Czy ufać matczynej intuicji?
zamglenie rogówki
półpasiec
Artyści Maciej Kot i Mezo: dla dzieci