Kuchenka Mastercook - instrukcja

1. Data: 2003-04-13 08:08:19

Temat: Kuchenka Mastercook - instrukcja
Od: "Krysia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
wynajmuję mieszkanie częściowo urządzone, w tym kuchnia. Stoi tam i
straszy gazowo-elektryczna kuchenka Mastercook [MK3455]. Dlaczego
straszy? "Kochani Gospodarze" nie zostawili instrukcji piekarnika!
Może litościwa duszyczka pomoże - jakie temperatury max osiąga się i na
których znaczkach? Doszłam już do tego, że dolny lewy (takie trójkąciki
koło siebie) to pewnie opiekacz.
Nie znając max temperatur nie jestem w stanie stwierdzić, czy
przypadkiem nie wymaga naprawy - chyba nie wyciąga temperatur wskazanych
na ustawieniach. A tu Święta za pasem i zrobiłoby się jakieś "ciacho"...
Szukałam na stronie producenta, ale wysypuje błąd :((

Pozdrawiam
Krystyna_u