stryszek, czy warto?

1. Data: 2003-04-13 10:19:27

Temat: stryszek, czy warto?
Od: "nadel" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie, czy wykorzystac przestrzen pod dachem na stryszek.
Dach dwuspadowy, prosty, kat 30 stopni, wysokosc ewentualnego stryszku 1,6 w
najwyzszym miejscu.
Nie wiem, czy warto inwestowac w wykonanie tam podlogi, schodow, drozszy
koszt ocieplenia dachu (welna wzdluz calych krokwi zamiast czesciowo nad
sufitem) zwazajac na to, ze korzysc z dodatkowej powierzchni chyba
niewielka.
Bo co wlasciwie na takim stryszku mozna przechowywac, pamietajac o
niewielkim rozmiarze wejscia i trudnosci z zataszczeniem tam ciezszych
rzeczy?
Co o tym myslicie?

nadel

1. Data: 2003-05-13 20:04:00

Temat: Re: stryszek, czy warto?
Od: "Bar-nab" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nadel" <n...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Bo co wlasciwie na takim stryszku mozna przechowywac, pamietajac o
> niewielkim rozmiarze wejscia i trudnosci z zataszczeniem tam ciezszych

U mnie bedzie wlasnie taki stryszek. Wlasciwie juz jest. Na choinke sie
nadaje. Na ciuchy sezonowe tez. Wejscie to schody skladane za jakies
200-500PLN. Podsumowujac: jesli nie masz piwnicy to chyba warto.
B.

1. Data: 2003-05-13 21:30:05

Od: maciek <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> Podsumowujac: jesli nie masz piwnicy to chyba warto.

No niby racja ale weków na takim stryszku nie poukładasz bo wybuchną w
letnie upały :) pozdr Maciek

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-05-13 22:05:09

Od: "Bar-nab" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maciek" <u...@d...idealny.pl> wrote in message

> No niby racja ale weków na takim stryszku nie poukładasz bo wybuchną w
> letnie upały :) pozdr Maciek

Masz racje, ale wychodze z zalozenia , ze z braku laku i kit dobry. ;-)
B.

1. Data: 2003-05-14 09:07:35

Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nadel wrote:
> [...]
> drozszy koszt ocieplenia dachu (welna wzdluz calych krokwi zamiast
> czesciowo nad sufitem) zwazajac na to, ze korzysc z dodatkowej

jako graciarnia duza. Ja zamierzam zrobic stryszek. Koszt to plyta OSB za
1000zl plus 200zl za schody. Za takie pieniadze nie postawie nawet baraku na
dworze. Ocieplac nie trzeba do szczytu bo stryszek moze byc nieocieplony i
nieogrzewany.

D.

Gdzie najtaniej meble BRW w W-wie?
PARKIET-PROMOCJA