Kuchenka mikrofalowa - oslona magnetronu

1. Data: 2007-07-09 20:31:52

Temat: Kuchenka mikrofalowa - oslona magnetronu
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupilem nowa mikrofalowke, jako oslone magnetronu ma ona jakis
kartonik, powleczony jakas folia (tak ze jest sliski i sie blyszczy).

Nie wiem co z tym zrobic? To jest tylko jakies zabezpieczenie na czas
transportu mikrofalowki?

Po zdjeciu zostaje poprostu dziura 3x5 cm przez ktora widac czubek
magnetronu.

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-07-09 20:43:00

Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa - oslona magnetronu
Od: "Janusz K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> transportu mikrofalowki?
>
> Po zdjeciu zostaje poprostu dziura 3x5 cm przez ktora widac czubek

zaraz zaraz - piszesz o osłonie widocznej ze środka (komory) kuchenki? Jeśli
tak, to ma ona zostać - dziura musi być (mikrofale przez blachę nie
przejdą), ale czymś zabezpieczona też być powinna - stąd ta "tekturka".

Pozdr.
Janusz

3. Data: 2007-07-09 21:16:11

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M <r...@g...com> wrote:
> Witam
>
> Kupilem nowa mikrofalowke, jako oslone magnetronu ma ona jakis
> kartonik, powleczony jakas folia (tak ze jest sliski i sie
> blyszczy).

To jest mika, ona taka jest (śliska i błyszcząca) i ona tam ma
być.

> Nie wiem co z tym zrobic?

Nic. A generalnie - czytać instrukcje obsługi.

J.

4. Data: 2007-07-10 16:51:36

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 23:16, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> Nic. A generalnie - czyta instrukcje obs ugi.

A co ja robie?:> Tam o tej tekturze nic nie pisze ;p

Pozdrawiam
Rafal

5. Data: 2007-07-10 17:04:38

Od: "pluto" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ja robie?:> Tam o tej tekturze nic nie pisze ;p

Jakby pisalo, ze trzeba ja wyjac to bys mial powód do myslenia.:)

6. Data: 2007-07-10 17:17:20

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M <r...@g...com> wrote:

> A co ja robie?:> Tam o tej tekturze nic nie pisze ;p

Nie pisze tez, ze trzeba kabel zasilajacy zawiazac na kokardke?
Albo ze nalezy kuchenke rozkrecic i wydlubac z niej wszystkie
zielone prostopadlosciany? ;->

J.

7. Data: 2007-07-10 18:24:49

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lip, 19:17, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> Nie pisze tez, ze trzeba kabel zasilajacy zawiazac na kokardke?
> Albo ze nalezy kuchenke rozkrecic i wydlubac z niej wszystkie
> zielone prostopadlosciany? ;->

To samo wypadlo czy wyciaganiu styropianu ;p

Pozdrawiam
Rafal

8. Data: 2007-07-10 18:28:13

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M <r...@g...com> wrote:

> To samo wypadlo czy wyciaganiu styropianu ;p

A to przepraszam :-)

J.

9. Data: 2007-07-11 07:00:21

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
s.com...

> To samo wypadlo czy wyciaganiu styropianu ;p

Eeee... a nie bedziesz sie bal tego sprzetu uzywac? :)

Miroo

10. Data: 2007-07-12 08:45:09

Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M said the following on 2007-07-09 22:31:
> [...]
> transportu mikrofalowki?
>
> Po zdjeciu zostaje poprostu dziura 3x5 cm przez ktora widac czubek

to jest mika i tak/tam ma zostac..
S.

szukam ekipy do robot fundamentowych okolice Krakowa
w Poznaniu znaleziono papugę!
Grupa dyskusyjna budowanie
Fresk - knajpka
obicie wypoczynku- z czego?