w Poznaniu znaleziono papugę!

1. Data: 2007-07-09 14:31:19

Temat: w Poznaniu znaleziono papugę!
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w Poznaniu parę dni temu znaleziono papugę.
Tutaj są szczegóły http://papugi.dt.pl/forum/forum/forum_posts.asp?TID=
18615

Do tej pory nie zgłosił się właściciel, a papuga pewnie tęskni. Prosiłabym
żebyście rozpowszechniali tą inforamcje gdzie się da, tak żeby dotarła do jak
największej liczby osób.

Kontakt albo taki jak podany na forum, albo na mój mail.

Pozdrawiam,
Joanna

2. Data: 2007-07-09 20:32:56

Temat: Re: w Poznaniu znaleziono papugę!
Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Jul 2007 16:31:19 +0200, Joanna napisał(a):

> [...]
> największej liczby osób.
>
> Kontakt albo taki jak podany na forum, albo na mój mail.

Jutro rozwiesze informacje o tym w okolicy mojego mieszkania jak i w samym
centrum Torunia i na lodowce sobie przylepie, albo nie - na zmywarce 45 cm
;)

Kri Z

PS a ta papuga ma jakas specjalizacje w nieruchomosciach? ;) albo choc w
reklamacjach sie orientuje?

BPNMSP

3. Data: 2007-07-10 08:40:37

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ps" <b...@c...cyk> wrote in message

> PS a ta papuga ma jakas specjalizacje w nieruchomosciach? ;) albo choc w
> reklamacjach sie orientuje?

Nie czepiaj się. Są sytuacje i ... sytaucje. Ta uzasadnia puszczenie
ogłoszenia na dowolną ilość niezwiązanych tematycznie grup. Nigdy nie
wiadomo, kto, gdzie i co czyta. A spamem tego nazwać się nie da.
Anka
(która też kiedyś miała falistą przybłędę - została u nas, bo też nikt się
nie zgłosił, ale wtedy internetu nie było:)

4. Data: 2007-07-10 09:29:56

Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ogłoszenia na dowolną ilość niezwiązanych tematycznie grup. Nigdy nie
> wiadomo, kto, gdzie i co czyta. A spamem tego nazwać się nie da.

Tego nic nie uzasadnia. Co najwyżej można to puścić na grupę regionalną
*.poznan.* Na samym tpi jest takich 8. Tutaj jest zwykłe NTG.
Ale... tak swoją drogą: ile taka papuga może przelecieć? Ja mam jakieś 300
km do Poznania ale jeśli trzeba to porozwieszam ogłoszenia na słupach...

JS

5. Data: 2007-07-10 12:33:21

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):
> Nie czepiaj się. Są sytuacje i ... sytaucje. Ta uzasadnia puszczenie
> ogłoszenia na dowolną ilość niezwiązanych tematycznie grup.

Nie. To bedzie (a moze jzuz jest?) kolejny debilny lancuszek. Idziesz o
zaklad, ze za dwa lata bedzie to dalej krazyc w sieci?

--
body {
name: '|<o?rad Karpieszu>|';

6. Data: 2007-07-10 18:29:35

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> wrote:

> [...]
> Nigdy nie
> wiadomo, kto, gdzie i co czyta. A spamem tego nazwać się nie

Roześlijcie gdzie możecie!
szukamy grupy krwi A Rh minus na TERAZ
Na białaczkę gaśnie dziecko...
nr telefonu do mamy 0 604 947 367
Prosimy o pomoc i podanie dalej!

J. (który to już rok?)

7. Data: 2007-07-10 20:16:53

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> Roześlijcie gdzie możecie!
> szukamy grupy krwi A Rh minus na TERAZ
> Na białaczkę gaśnie dziecko...
> nr telefonu do mamy 0 604 947 367
> Prosimy o pomoc i podanie dalej!

I uważasz, że winna jest osoba, która wtedy RAZ rzeczywiście potrzebowała
tej krwi, czy może bezmyślni grupowicze, które takie posty powielają bez
końca? Widziałeś kiedyś, żeby post nie miał daty? Wystarczy popatrzeć.
Papuga też przyplątała się RAZ. Ktoś rozsyła ogłoszenie RAZ i na tym koniec.
Nie ma potrzeby go powielać i nie ma potrzeby robić afery.
Problem nie jest w ogłoszeniodawcach, tylko w osobach, które kochają
łańcuszki.
Nikomu z Twoich znajomych nie zginęła papuga? To EOT. Zapomnij o sprawie.
Anka

8. Data: 2007-07-10 21:55:26

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> wrote:

> I uważasz, że winna jest osoba, która wtedy RAZ rzeczywiście
> potrzebowała tej krwi,

Wiesz, ale w tym sęk, że ta konkretna osoba najprawdopodobniej
nigdy nie istniała. Jakiś dziennikarz kiedyś śledztwo w tej
sprawie prowadził (wybacz, nie pamiętam szczegółów, nie wskażę
źródła), ustalił jedynie, że numer telefonu wcześniej należał do
osoby, która owszem na hasło "białaczka" dostawała ataku furii,
ale bynajmniej nie z powodu mniej czy bardziej osobistego
kontaktu z tą chorobą, w momencie pisania artykułu był on bez
przydziału, teraz łańcuszek chyba jednak umarł wreszcie (nie
widziałem go conajmniej ze dwa lata), więc może ktoś numer dostał
ponownie.
Niezależnie zaś od tego cytowanego, kilka razy był wznawiany z
innymi numerami tel., prawdopodobnie doładowywanymi za każdy
telefon lub sms spoza sieci prepaidami.

> Widziałeś kiedyś, żeby post nie miał
> daty?

OK, stop. Twój post zawiera linka do forum, w którym jest data
oraz jednoznaczne szczegóły i to w zasadzie zamyka sprawę
"łańcuszkogenności", moje odniesienie do tamtego zaś łańcuszka
nie było złośliwością, a skojarzeniem w temacie mającym pokazać,
że z takimi apelami naprawdę różnie bywa. Zwłaszcza, jeśli są
mało konkretne bądź zawierają konkrety typu "wczoraj".

J.

9. Data: 2007-07-10 22:18:12

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że z takimi apelami naprawdę różnie bywa. Zwłaszcza, jeśli są
> mało konkretne bądź zawierają konkrety typu "wczoraj".

Nie da się ukryć, że masz dużo racji, ale... w żadną stronę nie można
przeginać. Cudowną zaletą internetu jest właśnie to, że dociera do tak wielu
osób. Człowiek w potrzebie sięga po internet, bo nie widzi lepszego sposobu
znalezienia pomocy. A że i tu grasują oszołomy? Trzeba ich tępić, jak
wszędzie, ale dla mnie post o papudze zabrzmiał jak najbardziej
autentycznie.
Anka
PS. Można najwyżej wpisać do netykiety zakaz używania w postach słów:
"roześlijcie gdzie możecie":) No i samemu niczego nie rozsyłać...

10. Data: 2007-07-11 06:20:44

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...]teraz łańcuszek chyba jednak umarł wreszcie (nie widziałem go
> conajmniej ze dwa lata), [...]

Nic się nie martw, za chwilę ktoś zoczy Twój poprzedni post, przejęty
dramatem nie doczyta okolic i zobaczysz... ooo, jak zobaczysz...

Pozdrawiam :>
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek