w Poznaniu znaleziono papugę!

11. Data: 2007-07-11 08:52:03

Temat: Re: w Poznaniu znaleziono papugę!
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote:

> Nic się nie martw, za chwilę ktoś zoczy Twój poprzedni post,
> przejęty
> dramatem nie doczyta okolic i zobaczysz... ooo, jak
> zobaczysz...

... kurcze, to już go canceluję :-)

J.

12. Data: 2007-07-12 16:09:58

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Tego nic nie uzasadnia. Co najwyżej można to puścić na grupę regionalną
> *.poznan.*

A IMHO właśnie uzasadnia.
Sam czytam kilka grup tematycznych i ani jednej regionalnej - myślę że wiele
osób tak ma.
Jeśli Cię to nie dotyczy to po prostu zignoruj post - nie ma się co
denerwować - to już nie są czasy "wdzwanianego internetu" kiedy grupy
ściągało się patrząc jak licznik dodaje drogocenne impulsy :)

13. Data: 2007-07-12 18:32:28

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 7/12/2007 6:09 PM, Mustafa wrote:

> A IMHO właśnie uzasadnia.
> Sam czytam kilka grup tematycznych i ani jednej regionalnej

Bo nie uciekła ci papuga.
MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

14. Data: 2007-07-12 19:38:38

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Jul 2007 18:09:58 +0200, Mustafa napisał(a):

> [...]
> denerwować - to już nie są czasy "wdzwanianego internetu" kiedy grupy
> ściągało się patrząc jak licznik dodaje drogocenne impulsy :)

SieM zgadzam :)

Nalezy ustalic czy ewentualny posiadacz papugi z Poznania:
1. trzymal ja w kuchni -> pl.rec.kuchnia
2. odpowiednio zbezpieczyl sprzet papugi (klatke)-> pl.comp.security
3. moze to byla papuga dzieci -> pl.soc.dzieci
4. czy papuga byla zadbana -> pl.rec.uroda
5. mozna tez zalozyc ze jest wq#$@$@ -> pl.pregiez
6-232356 ustalic cokolwiek na jakiejkolwiek grupie dyskuzyjnej puszczajac
totalnego croslinka :)

i PO OSTATNIE I NAJWAZNIEJSZE - nie wolno pod zadnym pozorem puszczc info o
poznanskiej papudze na regionalna poznan, bo pewnie wlasciciel poszukujacy
poznanskiej papugi przeszuka wszystkie grupy tylko nie regionalna ;)

Pozdrawiam

Kri Z

mozna tez wyslac na grupe prawo ;) ale tam moze nikt sie nie przyznac, ze
rzucila go papuga ;)

15. Data: 2007-07-12 20:19:13

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ps" <b...@c...cyk> wrote in message

> i PO OSTATNIE I NAJWAZNIEJSZE - nie wolno pod zadnym pozorem puszczc info
> poznanskiej papudze na regionalna poznan, bo pewnie wlasciciel poszukujacy
> poznanskiej papugi przeszuka wszystkie grupy tylko nie regionalna ;)

Mam lepszy scenariusz. Papugo-wlaściciel jest emerytem i mu nawet do głowy
nie przyjdzie, że internet.... Ale nieletni synek sąsiadow skacze sobie po
internecie, gdzie go klawisze poniosą. Regionalną grupę omija, bo to dla
starych nudziarzy. Woli kuchnię i ogrodnictwo. O zaginionej papudze sąsiada
słyszał, więc jak mu taki post przy mszycach albo pizzy wyskoczy, to
skojarzy...

A poważnie - przestańcie się czepiać. Ta dyskusja bardziej zaśmieca internet
niż ten jeden pierwszy post o papudze.
I jeśli ktoś z Was znajdzie się kiedyś w sytuacji naprawdę podbramkowej, to
ciekawe czy powstrzymacie się od rozesłania ogłoszenia o swoim kłopocie
WSZĘDZIE, gdzie się tylko da?
Więcej tolerancji:)
Anka

16. Data: 2007-07-12 21:47:49

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Jul 2007 22:19:13 +0200, miranka napisał(a):

> [...]
> ciekawe czy powstrzymacie się od rozesłania ogłoszenia o swoim kłopocie

Anka!
Ale ja jestem tolerancyjny i gdyby nie to ze nie bylo znienawidzonych by me
crosslinkow nic bym nie powiedzial (w tej sytuacji) Zauwaz ze ja
wypowiedzialem sie zartobliwie, inne osoby slusznie zauwazyly, ze NTG -
mialy racje.

Pozdrawiajac prosze o zachowanie umiaru z solidaryzowaniem sie z plcia
internetowa watkotorcy/watkowtorczyni

:P

Kri Z

17. Data: 2007-07-13 06:21:21

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ps" <b...@c...cyk> wrote in message

> Anka!
> Ale ja jestem tolerancyjny i gdyby nie to ze nie bylo znienawidzonych by
me
> crosslinkow nic bym nie powiedzial (

Crosslinki? U mine nie widać crosslinka. Jest tylko pl.rec.dom.

> Pozdrawiajac prosze o zachowanie umiaru z solidaryzowaniem sie z plcia
> internetowa watkotorcy/watkowtorczyni

Gdybyś tego nie napisał, to nawet bym nie zauważyła...
Anka

18. Data: 2007-07-13 10:09:18

Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Gdybyś tego nie napisał, to nawet bym nie zauważyła...
> Anka

Podsumowujac: post był jak najbardziej na miejscu gdyż była to papuga DOMOWA
:)

JS

Grupa dyskusyjna budowanie
Fresk - knajpka