Kuchnia Amica gazowa na szkle - proszę o opinie

1. Data: 2009-07-24 08:35:34

Temat: Kuchnia Amica gazowa na szkle - proszę o opinie
Od: "tomi71" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Sprawa dotyczy tej kuchni
http://amica.pl/pl,produkt,elegance,602gce3.43zptakd
(sr),155,2.html
Opinie nie ukrywam, są różne :)
Ale mnie interesuje jeden fakt: czy nie spadają garnki z tych rusztów na
palnikach?
Ruszt na całej płycie gazowej wydaje się być bezpieczniejszy.

proszę o jakieś doświadczenia w tym temacie; bo chyba ktoś je kupuje -> te
kuchnie

pozdrawiam

Tomasz M.

2. Data: 2009-07-31 23:41:32

Temat: Re: Kuchnia Amica gazowa na szkle - prosz? o opinie
Od: roberth <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spadają

tomi71 wrote:

> Witam!
>
> Sprawa dotyczy tej kuchni
> http://amica.pl/pl,produkt,elegance,602gce3.43zptakd
(sr),155,2.html
> Opinie nie ukrywam, s? r??ne :)
> Ale mnie interesuje jeden fakt: czy nie spadaj? garnki z tych ruszt?w na
> palnikach?
> Ruszt na ca?ej p?ycie gazowej wydaje si? by? bezpieczniejszy.
>
> prosz? o jakie? do?wiadczenia w tym temacie; bo chyba kto? je kupuje -> te
> kuchnie
>
> pozdrawiam
>
> Tomasz M.

[TECH] Piekarnik do zabudowy otwierany "na bok"
% masła w maśle
Jakiś 'cichy' czajnik bezprzewodowy
PRECZ !!!
Czy aby sorowki sa tak zdrowe?