Kuchnia bułgarska

1. Data: 2004-02-04 21:29:22

Temat: Re: Kuchnia bułgarska
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:401E3BA4.7020201@ukbf.fu-berlin.de...

> Gusiek:

> bywa w Metro i Selgros, niestety dość rzadko (albo ja tam rzadko bywam,
> max. 1x miesiąc). Jako produkt zastępczy biorę czasem francuski twardy
> ser owczy, ten do dostania w każdym sklepie. Bułgarska feta jest za to
> zawsze i prawie wszędzie.

A czy bułgarska feta (? pierwsze widzę i słyszę) to to samo, co w
bułgarskich sklepach sprzedają jako syrenje?
pozdr. A.

1. Data: 2004-02-05 11:07:37

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> A czy bułgarska feta (? pierwsze widzę i słyszę) to to samo, co w
> bułgarskich sklepach sprzedają jako syrenje?

możliwe. Syrenje sobie nie kojarzę. Ostatni raz byłem w Bułgarii w 1975
roku. W każdym razie jest to biały ser owczy o wyglądzie i konsystencji
twarogu. W sklepie nie nazywają tego feta, tylko bułgarski ser owczy.

Waldek

1. Data: 2004-02-05 12:14:52

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

> [...]
> roku. W każdym razie jest to biały ser owczy o wyglądzie i konsystencji
> twarogu. W sklepie nie nazywają tego feta, tylko bułgarski ser owczy.

Nie 'syrenje' tylko 'sirene' :)

D.

1. Data: 2004-02-05 16:03:37

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Nie 'syrenje' tylko 'sirene' :)

o tym też nie słyszałem ;-)

Waldek

1. Data: 2004-02-05 20:52:24

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Docktor" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Waldemar Krzok napisał:
>>
> Nie 'syrenje' tylko 'sirene' :)

Ok, sirene to byla na barbakanie w Wawie... póki jej nie zdjęli... sorry,
musiałam... Pa.

1. Data: 2004-02-05 21:13:35

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gusiek napisał:

> Ok, sirene to byla na barbakanie w Wawie... póki jej nie zdjęli... sorry,
> musiałam... Pa.

Chyba jednak ci sie cos pokrecilo :)

D.

1. Data: 2004-02-06 10:48:36

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry,

> Chyba jednak ci sie cos pokrecilo :)

Nieeee, była, naprawdę, taka z ogonem rybim i gołym biustem... miecz i
tarczę dzierżyła w dłoniach ;)
No dobra dosyć, bo mnie wyrzucą, czuję się mocno OT
Pozdrawiam, A.

Kiedy pierwszy budyn??
Jakie wino??
wesolek - cytaty z Maklowicza