Kuchnia gazowa ceramiczna.

1. Data: 2001-10-18 08:04:12

Temat: Kuchnia gazowa ceramiczna.
Od: "Robert K." <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Na tej gupie to moj debiut.
Jestem z Lublina.
Pozdrawiam wszystkich

Mam pytanie:
Jak sie przedstawia od strony praktycznej uzywanie kuchenek gazowych
ceramicznych?

Mam na mysli fakt, ze w tego rodzaju kuchenkach garnki stoja na podstawkach
i jezeli dokladnie nie postawimy garnka na podstawce to moze spasc z
podstawki, a w konsekwencji nawet poparzyc.

Robert K.
A moze szanowni grupowicze moga podac jakies namiary na kupno sprzetu AGD
(lodowka, kuch. gaz.) w sensownych cenach w Lublinie?

1. Data: 2001-11-05 13:25:13

Temat: Re: Kuchnia gazowa ceramiczna.
Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Aristona gazowa ceramiczna (lub raczej szklana) na podstawkach i tez
mialem takie wrazenie ze gary trzeba bedzie lapac wrazenie jest czysto
optyczne i mija po 1 - 2 dniach. nawet wielkie gary stoja stabilnie i
wszystko jest ok

Szukam zmywarki 45 używanej
poszukuje gazownika
Kuchnia elektryczna wolnostojąca