stara farba

1. Data: 2001-10-18 08:27:19

Temat: stara farba
Od: "shaa" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

maluje na bialo sciany, na ktorych jest stara powloka z farby
mimo juz trzykrotnego malowania, nadal widac pomaranczowe plamy ze starej
farby
ta stara farba jest jakas dziwna ni to emulsyjna ni to klejowa
moze kiedys tak malowali :)

co mozna zrobic, zeby ta biala farba dobrze pokryla stara powloke

bede wdzieczny za pomoc

shaa

1. Data: 2001-10-18 13:19:53

Temat: Re: stara farba
Od: "shaa" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo napisał(a) w wiadomości:
<3...@a...wbc.lublin.pl>...

>w starej farbie moze byc barwnik zamiast pigmentu. wtedy zawsze wylezie.
>w kazdym razie:
>1. zedrzec stara farbe
>2. zaszpachlowac dziury i nierownosci
>3. przeszlifowac
>4. zagruntowac
>5. malowac, ze dwa razy. zadne jedynki tylko jakas akrylowa.
>
>jak to stara farba to malarz mogl dodac jakies swinstwo, typu
>wapno, olej, mydlo itp. dziadostwo.

czy jest szansa, zeby udalo sie to bez zdzierania starej farby ?
moze by tak posmarowac ja srodkiem gruntujacym ?

shaa

1. Data: 2001-10-18 13:59:32

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-18 14:12:00

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> writes:

> w starej farbie moze byc barwnik zamiast pigmentu.

???

MJ

1. Data: 2001-10-19 11:34:18

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

shaa wrote:

> czy jest szansa, zeby udalo sie to bez zdzierania starej farby ?
> moze by tak posmarowac ja srodkiem gruntujacym ?

sa srodki uszczelniajace. ale wczesniej i tak warto wyrownac zeby
nie miec "gurotworow". w kazdym razie efekt moze byc rozny :)

1. Data: 2001-10-22 20:14:33

Temat: Odp: stara farba
Od: "kuja1" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...wbc.lublin.pl...

> [...]
> wapno, olej, mydlo itp. dziadostwo.
>
> -- jest taki środek ogrodniczy "miedzian" wymieszaj go z mydłem malarskim
zmyj ściany to zneutralizuje stary kolor .podobno pomaga .niemaluj więcej na
takie wściekłe kolory jak róż oranż.

1. Data: 2001-10-23 06:31:26

Od: "shaa" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kuja1 napisał(a) w wiadomości: <9r1unp$sbd$1@news.onet.pl>...

>zmyj ściany to zneutralizuje stary kolor .podobno pomaga .niemaluj więcej
na
>takie wściekłe kolory jak róż oranż.

to nie ja malowalem sciany na taki kolor
kolor ten mozna by powiedziec nabylem wraz z mieszkaniem :)

pozdrawiam

shaa

Kuchnia gazowa ceramiczna.
Szukam zmywarki 45 używanej