Kucie na dopalaczu?

1. Data: 2000-03-04 11:47:47

Temat: Kucie na dopalaczu?
Od: "Kapelusznik" <p...@m...you.happy.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Wlasnie wpadl mi w raczki Nootropil, z tego co zdolalem wyczytac na
hyperreal jest to chyba najlepszy preparat do tego zboznego celu jakim jest
nauka ;-). Niestety informacje zawarte zarowno na tamtej stronie jak i w
ulotce(tu z wiadomych wzgledow) nie zawieraja paru informacji ktore mnnie
interesuja:
1. jaka dawka zalecacie (mam pigulki 800mg) zwazywszy ze nie mam 60-tki i
problemow z pamiecia, chodzi mi przede wszystkim o polepszenie koncentracji
z ktora ze wzgledu na problemy natury nerwowo-depresyjnej mam problemy...?
2. po jakim czasie "zaczyna dzialac"? Czy konieczne jest kilkudniowe
przyjmowanie leku w celu "nasycenia organizmu" czy dzialanie jest
"natychmiastowe"?
3.(do praktykow-specjalistow(kto wie - moze znajda sie i tacy?) ;-) ) - czy
jest to najlepszy lek tego rodzaju - czy tez "polecacie" cos innego? ;-)
Dzienks za info,

K.

2. Data: 2000-03-05 17:03:28

Temat: Odp: Kucie na dopalaczu?
Od: "Wojtek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma cudów, pozostaje mozolne wkuwanie wiedzy.

--

Wojciech Gocek
w...@f...onet.pl

;-)