Grzybica

1. Data: 2000-03-03 19:58:49

Temat: Grzybica
Od: "Mag" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję stron dot. grzybicy odzwierzęcej.

--
m...@g...pl

2. Data: 2000-03-04 03:27:34

Temat: Re: Grzybica
Od: a...@a...com (ALB435) szukaj wiadomości tego autora

><HTML><PRE>Poszukuj? stron dot. grzybicy odzwierz?cej.
>
>--
>m...@g...pl

stron takich na szczescie nie ma -- jeszcze;
ale jesli na prawde szukasz naukowo to wsiadz do czerwonego autobusu lub
tramwaju w Polsce, gleboko sie zaciagnij i otrzyj o chocby kilku "tlocznikow" a
bedziesz mial wszelakie materialy do badania wszelkich smrodow jakie tylko
zechcesz.
A moze ktos chce napisac doktorat na temat jakto Polacy sa odporni na mydlo i
dezodorant a jak jednoczesnie sie pchaja do tej Europy w ktorej wszyscy sa
umyci i pachnacy...
Przepraszam ale jestem Polakiem dumnym ze swojej polskosci ale ilosc Polakow
przybywajacych do Stanow Zjednoczonych ktorzy po prostu SMIERDZA jak
zeszloroczne majtki mnie przybija i rzutuje na moje dobre imie Polaka.

CHCE PRZEMOWIC WSZYSTKIM DO ROZSADKU!!!!!!!!!!
HEJ! NIE JESTESMY KACAPAMI!
NIE JESTESMY RUSKIMI!!!
A WIELU Z NAS ZACHOWUJE SIE JAK KACAPY I ICH POPIS ZACZYNA SIE W MOMENCIE
PRZEKROCZENIA GRANICY!!!

A oprocz tego nie jestesmy najmadrzejszym narodem na swiecie!
I nie jestesmy narodem ktory najwiecej w swojej historii krzywd doznal!!!
HEJ POLACY NIECHZE WAM OBJAWIE TAJEMNICE O KTOREJ WSZYSCY OD DAWNA WIEDZA!!!
HEJ POLACY -- ANI NIE JESTESCIE LEPSI ANI GORSI OD INNYCH NARODOW!!!!!!!

Nie ma potrzeby popadac z jednej skrajnosci w druga...
Nie ma potrzeby pomagac zamoznosci niektorych patriarchow kosciola ktorzy beda
sie kiedys smazyc w piekle czytaj jankowski czy rydzyk...
przy tym jankowski pozwala sobie na wiecej ...
ten typ zestawia gwiazde dawida ze swastyka
jankowski slubowal ubostwo jako uczen Chrystusa!!!
jankowski to bardzo zly czlowiek; mimo ze nosi koloratke
jankowski to dorobkiewicz
jankowski to materialista
jankowski to nie jest czlowiek ktory by poswiecil cokolwiek co nalezy do niego
dla innych
jankowski to typ ktory w zyciu nie wyjedzie do najbiedniejszego kraju afryki i
zaoferuje swoja pomoc.
jankowski to wspanialy antykomunista.
nie ma lepszego komunisty od antykomunisty.

3. Data: 2000-03-04 06:24:28

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ALB435 napisa?(a) w wiadomoœci: <20000303222734.01311.00002524@ng-

>Nie ma potrzeby popadac z jednej skrajnosci w druga...
>Nie ma potrzeby pomagac zamoznosci niektorych patriarchow kosciola ktorzy
beda

Zalecam relanium - tak z 5 mg.

Adam B.

CZłowiek w potrzebie!!!!!!!!!!!