epilepsja

1. Data: 2000-03-03 09:18:43

Temat: epilepsja
Od: Malgorzata Wocial <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam kilka lat temu o środku (to był chyba zastrzyk domięśniowy),
który przerywa atak lub bardzo go skraca i łagodzi (nie chodzi mi o lek,
tylko o coś co podaje się dopiero gdy atak się zaczyna).
Bardzo proszę o jakieś informacje na priv.
Małgorzata

2. Data: 2000-03-03 17:41:56

Temat: Odp: epilepsja
Od: "Wojtek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lek,
> tylko o coś co podaje się dopiero gdy atak się zaczyna).
> Bardzo proszę o jakieś informacje na priv.

Sformułuj konkretne pytanie. Jeżeli to "coś co podaje się gdy atak się
zaczyna" to nie jest lek, to co to miałoby być?
Oczywiście są leki, które podaje się dożylnie lub doodbytniczo w
przypadku przedłużającego się napadu drgawkowego, ale jest to
działanie doraźne w określonych sytuacjach i nie zastępuje
farmakologicznego leczenia padaczki w przypadku, gdy takie rozpoznanie
jest potwierdzone.

--

Wojciech Gocek MD
n...@o...lublin.pl

karmienie naturalnne
Pasty do zebow
News from www.aids-hiv.ru
Zespół poresekcyjny 2
Zaproszenie na koncert "Hip Hop Przedluza Zycie o 10 Lat"