Utrata włosów

1. Data: 2000-03-04 13:48:03

Temat: Utrata włosów
Od: ">intense<" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś zna jakieś leki przeciwko utracie włosów?

2. Data: 2000-03-09 11:28:20

Temat: Re: Utrata włosów
Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze to nic nie pomoze. Na preparaty powstrzymujace wydalem juz tyle ile
kosztuje przeszczep a moze wiecej. Stosowalem dunskiego Samsona, Loxon,
Dercos, Pregain i Rogein i nic, kompresy z rzepy, oliwy
i nic ale to nie dramat jestem szczu[ply krotko obciety opalony i zadowolony
z zycia ale proces oswajania sie z wypadaniem wlosow jest dosc ciezki ja
przyzwyczajalem sie od matury i polowe studiow.:))

3. Data: 2000-03-10 23:58:58

Temat: Odp: Utrata włosów
Od: "int" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nycpd <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:oVLx4.4621$S...@n...tpnet.pl...
> [...]
> z zycia ale proces oswajania sie z wypadaniem wlosow jest dosc ciezki ja
> przyzwyczajalem sie od matury i polowe studiow.:))

Jestem w zasadzie na poczatku studiow (20 lat) i wydaje mi sie, ze to
stanowczo za wczesnie :( Drugi problem to to, ze mam dlugie wlosy (od polowy
liceum) i teraz wyglada smiesznie jak mi sie tak przerzedzaja, bo to nie
jest jakies "plackowate lysienie" itp., tylko przerzedzenie ogolne wlosow.
Hmmm... chyba trzeba przestac byc "hippisem" ;)))))

Pozdrawiam :)

--
int(ense)
ICQ# 9702764

PS.: Z tym opalaniem (solar.?), to chyba nie przesadzasz, co? ;)

4. Data: 2000-03-17 13:58:42

Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"int" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> jest jakies "plackowate lysienie" itp., tylko przerzedzenie ogolne wlosow.
> Hmmm... chyba trzeba przestac byc "hippisem" ;)))))

Skroc wlosy.
nycpd

Kucie na dopalaczu?
Dane na temat mastektomii???