Kultura lacinska na Notre Dame

1. Data: 2019-04-25 22:41:31

Temat: Kultura lacinska na Notre Dame
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Byly skargi na lewakow, homoseksualistow, islamistow, panstwa Macronow i
innych jako odpowiedzialnych za pozar oraz chylaca sie ku upadkowi
kulture lacinska. Trwaja poszukiwania przyczyn pozaru, ale sprawa jakby
sie wyjasniala: firma Le Bras Freres stawiajaca rusztowania i
zatrudniajaca robotnikow do prac remontowych przyznaje, ze jej
pracownicy mogli nie przestrzegac scislego zakazu palenia papierosow.
Rzecznik przedsiebiorstwa Marc Eskenazi (wedlug AFP) apeluje o
zrozumienie dla pracownikow. Rusztowania mialy ponad 90 metrow
wysokosci, wiec zeby zejsc na papierosa trzeba by bylo troche czasu.
Eskenazi nie wierzy jednak, zeby zle zgaszony pet mogl spowodowac
katastrofe.

https://www.spiegel.de/panorama/notre-dame-arbeiter-
auf-dem-dach-der-kathedrale-missachteten-rauchverbot
-a-1264177.html

Firma nic nie wspomina jakiej narodowosci byli jej pracownicy. W
pierwszym odruchu zaraz po wiadomosci o pozarze sugerowalem braci
Slowian, ktorzy pili i palili na rusztowaniach. Poczekamy, zobaczymy.

Zastanawiam sie tez czy obyczaj zapalenia i wypicia zgodny jest z
kultura lacinska czy tez jest jej obcy? Moze jednak obcy, choc co to za
tradycja kulturowa stoi za wyrzucaniem ludzi na balkony, przed urzedy i
sklepy tylko dlatego, ze tak jak ich praszczury chca sobie zapalic? O
zakazach picia juz zamilcze.
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

2. Data: 2019-04-26 07:14:46

Temat: Re: Kultura lacinska na Notre Dame
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-25 22:41, silvio balconetti wrote:
> [...]
> tradycja kulturowa stoi za wyrzucaniem ludzi na balkony, przed urzedy i
> sklepy tylko dlatego, ze tak jak ich praszczury chca sobie zapalic? O

Strażacy 15 minut wcześniej ostrzegali, że bedzie pożar.
//wygląda na celowe podpalenie.

3. Data: 2019-04-26 12:58:22

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.04.19 um 07:14 schrieb Ilona:

auf-dem-dach-der-kathedrale-missachteten-rauchverbot
-a-1264177.html

> Strażacy 15 minut wcześniej ostrzegali, że bedzie pożar.
> //wygląda na celowe podpalenie.

Eksperci na twitterze slyszeli strzaly w 23 sekundzie. A dzien wczesniej
ambasada Izraela ostrzegala turystow i innych, zeby w poniedzialem
trzymali sie z dala od katedry. ;-)

https://twitter.com/logicznyX/status/112005552972704
1536

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-04-26 18:54:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-26 12:58, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>>

> Eksperci na twitterze slyszeli strzaly w 23 sekundzie. A dzien wczesniej
> ambasada Izraela ostrzegala turystow i innych, zeby w poniedzialem

To bardzo ważne ostrzeżenie!
Ten żółty ogień i dym z pożaru o zapachu czosnku może oznaczać, że palił
się fosfor.
https://qz.com/1595910/pictures-of-the-fire-engulfin
g-notre-dame-cathedral-in-paris/

5. Data: 2019-04-27 14:45:00

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.04.19 um 18:54 schrieb Ilona:

> [...]
1536

> To bardzo ważne ostrzeżenie!
> Ten żółty ogień i dym z pożaru o zapachu czosnku może oznaczać, że palił

Stront (Sr) i wapien (Ca), a moze bomba fosforowa? Czosnek mogli
zostawic tam robotnicy.

6. Data: 2019-04-27 15:00:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 14:45:02 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

g-notre-dame-cathedral-in-paris/

> Stront (Sr) i wapien (Ca), a moze bomba fosforowa? Czosnek mogli
> zostawic tam robotnicy.

Tytoń, cebula, czosnek... gdyby to była świątynia buddyjska, to takich
robotników by nie wpuszczono na budowę. Nie wolno kategorycznie zabierać
śmierdzących rzeczy do świątyń. Profanacja!

7. Data: 2019-04-29 14:22:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/04/2019 o 14:00, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> robotników by nie wpuszczono na budowę. Nie wolno kategorycznie zabierać
> śmierdzących rzeczy do świątyń. Profanacja!

ot w morde, stopy zostawiac przed wejsciem, a nie sandaly

--
gazebo

Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
Pacjent w czerni
Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame
Eksperymenty psychologiczne a narodowość