Teoria krytyczna

1. Data: 2019-04-26 22:02:48

Temat: Teoria krytyczna
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Spytałem kogoś z mocno starszego pokolenie, z czym się kojarzą im profesorzy
zachodni tacy jak Adorno, Horkheimer, Marcuse, Habermas etc.
Żaden moher. Dostałem odpowiedź "ten co nie umie zrobić, to krytykuje".

Przypomniał mi się kawał opowiadany przez ojca Anthony'ego De Mello S.J.:

W straszną niepogodę do chaty na odludziu zapukali: Żyd, Hindus i krytyk.
-Mogę was przenocować - rzekł gospodarz - Ale mam mało miejsca i jeden z was bedzie
musiał spać w stodole.
- Trzeba być pokornym. Ja pójdę. - zdecydował Żyd. i poszedł.
Po pięciu minutach rozległo sie pukanie do drzwi chaty.
- Przepraszam - rzekł Żyd, stając w progu - Ale w stodole jest świnia. Według mojej
religii to zwierzę nieczyste i nie mogę przebywać z nim pod jednym dachem.
- W porzadku - rzekł Hindus - Ja tam pójdę. Co mi tam troche ascezy.
I poszedł. Po pięciu minutach rozległo się pukanie do drzwi.
- Bardzo przepraszam - rzekł Hindus stając w progu - Ale w stodole jest krowa.
Zgodnie z moja religią krowy są święte i nie mogę naruszać ich terytorium.
- No dobrze - zdecydował krytyk - Ja jestem ateistą, więc nic mi nie będzie
przeszkadzać. Poświęcę się.
I poszedł. Po pięciu minutach rozległo się pukanie do drzwi. Tym razem przyszły krowa
i świnia.

2. Data: 2019-04-26 23:48:04

Temat: Re: Teoria krytyczna
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-26 22:02, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
przeszkadzać. Poświęcę się.
> I poszedł. Po pięciu minutach rozległo się pukanie do drzwi. Tym razem przyszły

Nie dowcipkuj, tylko się zastanów co dalej?

3. Data: 2019-04-27 05:09:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 23:48:42 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

mojej religii to zwierzę nieczyste i nie mogę przebywać z nim pod jednym dachem.
Zgodnie z moja religią krowy są święte i nie mogę naruszać ich terytorium.

> Nie dowcipkuj, tylko się zastanów co dalej?

No ale ja mam gotową odpowiedź. Teoria krytyczna passé, to co krytykowała
jeszcze bardziej. Aby uniknąć śmierci z nudów wykonuję dosłowny skok w bok
od linii frontu, w stronę tradycji integralnej Dalekiego Wschodu. Gdzie dwóch
się bije, tam trzeci korzysta. Niech się ideolodzy żrą, a ja poprowadzę za ich
plecami pełzającą japonizację Zachodu, zaczynając od samego siebie oraz
najbliższego otoczenia. (Samo)finansować ma się ze sprzedaży literatury, mangi
i innych mediów popularnych, w końcu nic tak nie schodzi jak samuraje, ninja,
karate, zen etc. plus przekąski typu sushi i napoje (zielona herbata, sake,
umeshu). Wchodząc do tego przemysłu przynajmniej połączę przyjemne
z pożytecznym.

4. Data: 2019-04-27 05:22:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> ninja, karate, zen etc. plus przekąski typu sushi i napoje (zielona
> herbata, sake, umeshu). Wchodząc do tego przemysłu przynajmniej
Przestań wreszcie śnić o swojej potędze i skończ z lansowaniem w Polsce
pedofilskiej kultury japońskiej. Mamy wystarczająco dużo pedofili u
siebie by jeszcze kolejne ich odmiany importować z Japonii.

Rozpocznij pracę od podstaw Jakubie a nie buduj kolejnych pokładów tzw.
kultury wysokiej opartej na fałszywych fundamentach, które właśnie
runęły i rozsypały się w proch. Jesteś spóżniony i zapóżniony o wieki całe.

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2019-04-27 05:31:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 05:23:26 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Przestań wreszcie śnić o swojej potędze i skończ z lansowaniem w Polsce
> pedofilskiej kultury japońskiej.

A po cholerę mam kończyć? Kto mi tej zagrywki zabroni?
Karta japońska w bieżącym rozdaniu przyżarła, to trzeba na nią licytować
wysoko, a nie pasować.

6. Data: 2019-04-27 08:42:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 05:31:33 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> A po cholerę mam kończyć? Kto mi tej zagrywki zabroni?
> Karta japońska w bieżącym rozdaniu przyżarła, to trzeba na nią licytować
> wysoko, a nie pasować.

PS. Nawet jak kto inny przebije, to przy japońskich dębach na jego garbie
swoje ugram!

7. Data: 2019-04-27 11:05:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2019 o 05:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
> No ale ja mam gotową odpowiedź. Teoria krytyczna passé,
Zgoda

> to co krytykowała jeszcze bardziej.

Nie

> Aby uniknąć śmierci z nudów wykonuję dosłowny skok w bok
> od linii frontu, w stronę tradycji integralnej Dalekiego Wschodu. Gdzie dwóch

Czyli zalew śmieciowej kultury?

8. Data: 2019-04-27 14:11:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 11:05:16 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Zgoda

> Nie

> Czyli zalew śmieciowej kultury?

Zachodkowych śmieci też niemało.
No chyba że pracujesz w DC Comics czy u Marvela, a jadasz w Macu.
Wtedy rozumiem zastrzeżenia co do znacznie wyższego poziomu konkurencji.

9. Data: 2019-04-28 01:48:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-27 05:09, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> karate, zen etc. plus przekąski typu sushi i napoje (zielona herbata, sake,
> umeshu). Wchodząc do tego przemysłu przynajmniej połączę przyjemne

Ale, zdajesz sobie sprawę z tego, że jeden taki agent specjalny chciał
już to zrobić?

10. Data: 2019-04-28 01:52:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-27 05:22, LeoTar Gnostyk wrote:
> [...]
> kultury wysokiej opartej na fałszywych fundamentach, które właśnie
> runęły i rozsypały się w proch. Jesteś spóżniony i zapóżniony o wieki całe.

dodam tylko: ma potencjał aby dzieciom i młodzieży pokazać, czym jest
prawdziwa sztuka.

Kultura lacinska na Notre Dame
Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
Pacjent w czerni
Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame