Marianna...

1. Data: 2019-04-27 15:08:58

Temat: Marianna...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...Kazika Staszewskiego jako ilustracja do wykładów wiadomo czyich:
https://youtu.be/0yCqfNX8Bzs

2. Data: 2019-04-27 15:15:11

Temat: Re: Marianna...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

PS. Tu jest pełne wykonanie: https://www.youtube.com/watch?v=LV7myoVFI4k

3. Data: 2019-04-27 15:42:09

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.04.19 um 15:15 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> PS. Tu jest pełne wykonanie: https://www.youtube.com/watch?v=LV7myoVFI4k

Lubisz wspomnienia, to zobacz sobie
https://www.youtube.com/watch?v=Udb0gAXIt1Y

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-04-27 17:01:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 15:42:11 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> Lubisz wspomnienia, to zobacz sobie
> https://www.youtube.com/watch?v=Udb0gAXIt1Y

No nie ma jak tradycyjna Budka z Piwem, czyli ośrodek lokalnej kultury.
W każdym razie, jeżeli miałbym do wyboru Budkę z Piwem i Borysa Budkę,
to wybrałbym tę piwną (-?o)

Teoria krytyczna
Kultura lacinska na Notre Dame
Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
Pacjent w czerni