Teoria krytyczna

11. Data: 2019-04-28 01:58:00

Temat: Re: Teoria krytyczna
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 01:48:43 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
mojej religii to zwierzę nieczyste i nie mogę przebywać z nim pod jednym dachem.
Zgodnie z moja religią krowy są święte i nie mogę naruszać ich terytorium.

> Ale, zdajesz sobie sprawę z tego, że jeden taki agent specjalny chciał
> już to zrobić?

Raczej słyszałem o tym, że pewien pół-Japończyk chciał Europę poprowadzić
w odwrotnym kierunku, tj. zafrykanizować.

12. Data: 2019-04-28 02:09:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 01:58:02 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
>
> Raczej słyszałem o tym, że pewien pół-Japończyk chciał Europę poprowadzić
> w odwrotnym kierunku, tj. zafrykanizować.

PS. Czuję się wybitnie zniewolony postrzeganiem świata przez alfabet rzymski,
dlatego zabrałem się do ciężkiej pracy nauczenia się krzaczków (-?o)

13. Data: 2019-04-28 03:00:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-28 01:58, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
>
> Raczej słyszałem o tym, że pewien pół-Japończyk chciał Europę poprowadzić
> w odwrotnym kierunku, tj. zafrykanizować.

Rysiek, synek pani Mitsuko?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsuko_Aoyama

// on chciał Afryke zeuropeizować.

14. Data: 2019-04-28 03:12:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-28 02:09, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> dlatego zabrałem się do ciężkiej pracy nauczenia się krzaczków (-?o)

A co jeśli dojdziesz do wniosku, że obecny stan, Japonia zawdzięcza
również temu, że pewien Cesarz przebrał cały swój dwór w smokingi?

15. Data: 2019-04-28 03:19:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-28 03:12, Ilona wrote:

> A co jeśli dojdziesz do wniosku, że obecny stan, Japonia zawdzięcza
> również temu, że pewien Cesarz przebrał cały swój dwór w smokingi?

// a po następnych 50 latach, stała się światowym mocarstwem.
https://historya.pl/japonia-podstep-komodora-perryeg
o-i-otwarcie-japonii-na-swiat/

16. Data: 2019-04-28 05:08:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> dodam tylko: ma potencjał aby dzieciom i młodzieży pokazać, czym jest
> prawdziwa sztuka.

Prawdziwa sztuka to iluzja uprawiana przez najdoskonalszych z
doskonałych homoseksualnych pedofili. Ci skrytobójcy wysysają życie z
innych, co pomniejszych pedofili, zmuszając ich do niewolniczej pracy a
sami konsumują tylko efekty tej pracy. Najwięksi twórcy to najdoskonalsi
i świadomi pedofilni mordercy, których Fromm nazwał nekrofilami. Na
czele kroczy kościół katolicki, najbardziej jadowity pedofil w historii
ludzkości. Ale są nimi również zwykli żebracy, którzy "posilają się"
psychicznie swoimi ofiarami poprzez skromniutkie datki darczyńców.
Jak już wcześniej napisałem cała populacja homo sapiens, wychowywanego w
zakazie poznawczym, jest homoseksualna. Mężczyżni to hardcorowi,
"twardzi" nekrofile, świadomi skrytobójcy natomiast kobiety są
pedofilami "miękkimi" albo biofilami. W przypadku mojego małżeństwa z
Teresą Mierzwiak nastąpiła zamiana tych ról w tradycyjnej matriarchalnej
rodzinie, ja stałem się biofilem a ona nekrofilem ponieważ usunęła swoją
pierwszą ciążę ale nie udało się jej obciążyć mnie poczuciem winy za to
o czym sama zadecydowała. Dzięki tej zamianie ról w homoseksualnej
rodzinie możliwe było porozumienie moje z córką Katarzyną, która
podpowiedziała mi, że matka ma problem. Wtedy ja też jeszcze oszukiwałem
by przetrwać pozostając we władaniu nekrofila wspieranego przez
antyrodzinne matriarchalne prawo faktycznie uznające kobietę jako
niepodważalną podstawę bytu rodziny, jako jedyno-twórczynię i
przekazicielkę Życia. A przecież jest to bzdura wierutna. Dlatego
kobiety tak bardzo egzaltują się tzw. kulturą wyższą gdyż jest ona
oszustwem, którym kobiety się fascynują i które powszechnie uprawiają.
Ale na koniec, na osłodę kochanym naszym Paniom jeszcze raz powiem, że
bez tej ich przemocy (emocjonalnej, seksualnej), która napędza przemoc
fizyczną nie byłoby możliwe odnalezienie "brakującego ogniwa" w systemie
wychowawczym i dokonanie się jakościowego skoku w rozwoju społecznym
Człowieka. Wyeliminowanie zakazu z technologii wychowawczej to
wyeliminowanie przyczyny przemocy, bo zakaz sam w sobie jest przemocą.

LeoTar Gnostyk

17. Data: 2019-04-28 12:29:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 03:20:31 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> // a po następnych 50 latach, stała się światowym mocarstwem.
> https://historya.pl/japonia-podstep-komodora-perryeg
o-i-otwarcie-japonii-na-swiat/

Konkretny cesarz. Mianowicie ???? Meji Tennô.
Jeden z najgenialniejszych ludzi, jacy kiedykolwiek żyli na naszej planecie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Emperor_Meiji
https://ja.wikipedia.org/wiki/%E6%98%8E%E6%B2%BB%E5%
A4%A9%E7%9A%87

18. Data: 2019-04-28 12:37:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 03:01:12 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
krowa. Zgodnie z moja religią krowy są święte i nie mogę naruszać ich terytorium.

Aoyama Eijirô ?????

Przy okazji:

Głosił potrzebę zjednoczenia wszystkich państw europejskich ,,od Polski po
Portugalię", by stawić czoła wzmagającej presji Rosji na Europę.

Pytanie nasuwa się takie: Jak uniknąć takowej presji inaczej niż przez budowę
Eurokołchozu?

19. Data: 2019-04-29 02:10:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-28 05:08, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> Człowieka. Wyeliminowanie zakazu z technologii wychowawczej to
> wyeliminowanie przyczyny przemocy, bo zakaz sam w sobie jest przemocą.

Ale, z 'róbta co chceta', nic dobrego nie wyniknie.

20. Data: 2019-04-29 02:24:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-28 12:37, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
Portugalię", by stawić czoła wzmagającej presji Rosji na Europę.

> Pytanie nasuwa się takie: Jak uniknąć takowej presji inaczej niż przez budowę

Ale, akurat ten Eurokołchoz to zlecnie Rosji, właśnie.
//see: ciotka Idalia.

Kultura lacinska na Notre Dame
Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
Pacjent w czerni
Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame