Kumulacja

21. Data: 2006-02-02 20:11:57

Temat: Re: Kumulacja
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:drtnbo$4c3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> - stary, to jeszcze nic - ja oprócz aseksualności mam jeszcze e-lęk przed
> wyjściem z domu, kumulację dwulatka i samotnego psychologa w Szczecinku i
> Poznaniu... Po prostu dłużej nie dam rady!

chlip, chlip ... kidyś byłem alfą ... a teraz cierpię z powodu kobiety którą
kocham !

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.

22. Data: 2006-02-02 20:14:46

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
> http://mojegotowanie.onet.pl/1309558,artykul.html
>
> Zaczniej lepiej jesc :-PPPPPPPP.

no baaa !
http://gotowanie.x3m.pl/index.php?przepis=1553

:)

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

23. Data: 2006-02-02 20:30:07

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski w news:43e1eb98$0$17947$f69f905@mamut2.aster.pl:
> Rzuciła mnie dziewczyna, dodakowo jestem jedynakiem. Cierpię również
> na aseksualność, przy czym widzę wszędzie czarne napisy. Utraciłem
> ostatnio przyjaciela oraz nie ukrywam, że jestem w błednym kole
> nałogu. Dosyć często występują u mnie tiki nerwowe, podejrzewam że to
> kobieca zemsta. Czuję się nękany przez jakiegoś gościa z OBOP-u,
> który ciągle chce robić jakieś sondaże. Co sądzicie ?
>
> :)
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Przemku! Ty? Co Cię powstrzymuje przed zaprzęgnięciem tej niemocy do
pracy w imię... wzniesienia się ponad marności i spojrzenia z góry,
skąd, jak wiadomo, ma się szerszy ogląd Wszystkiego i spojrzenie
bezkresne, eh!
Ja oczywiście nie namawiam, a tylko... kibicuję... i już znikam, choć
przecie nigdy nie znikam!

:)

Natek

24. Data: 2006-02-02 20:57:20

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli chcesz wiedzieć, to wcale nie jestem pasztetem.

A to chlopak tez moze byc pasztetem? :>

--
Pozdrawiam Mateusz

25. Data: 2006-02-02 21:14:00

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> No comments, poprostu jesteś żałosny.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
>
> P.S.
> A jeśli chcesz wiedzieć, to wcale nie jestem pasztetem.

What the fuck is going on?

26. Data: 2006-02-02 21:49:08

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bezkresne, eh!
> Ja oczywiście nie namawiam, a tylko... kibicuję... i już znikam, choć

Czy nie 'uważasz', że przekraczałoby to moje aktualne ~'możliwości' ?
BTW patrzenie 'z góry' jest domeną ograniczonych nieudaczników, mogę to
jeszcze ~tolerować. Natomiast postępowanie chorych nieudaczników w
odróżnieniu ~'od' ograniczonych nieudaczników jest poniekąd niewybaczalne.
Nie sądzisz ?

:)

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

27. Data: 2006-02-02 22:24:20

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a teraz cierpię z powodu kobiety którą kocham !

Pokochaj kolejną.

> chlip, chlip ... kidyś byłem alfą ...

Jakbys rzeczywiscie był, to bys teraz nie cierpiał... ;-)
Jakbys rzeczywiscie był, nie rzucilaby Cię.
Wez sie w garsc.
Swoja droga, potrafilbys wytrzymac chocby tydzien, zupelnie w samotnosci,
nie spotykajac sie z nikim, bez odzywania sie do kogokolwiek? (Pomijajac juz
kwestie negatywnych skutkow, ktore moga powstac z tego powodu, np.
frustracja czy depresja)

Pozd
arc

28. Data: 2006-02-02 22:47:52

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arc" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> nie spotykajac sie z nikim, bez odzywania sie do kogokolwiek? (Pomijajac
> juz kwestie negatywnych skutkow, ktore moga powstac z tego powodu, np.

Raczej nie nudzę się w towarzystwie samego siebie, więc nie stanowiłoby to
problemu.

A powiedz Ty mi, w jaki konkretnie sposób mogłoby to doprowadzić do depresji
?

29. Data: 2006-02-02 22:57:49

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A powiedz Ty mi, w jaki konkretnie sposób mogłoby to doprowadzić do
> depresji ?

A poczytaj sobie PowerBoxa nt. akceptacji,
Poczytaj sobie takze autora watku "Samotnosc - choroba?"

arc

30. Data: 2006-02-03 09:28:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak to prosta, rumiana, trzesaca sie goloneczka obrocila w perzyne kolejna
misterna konstrukcje wyrafinowanej melancholii :-)))))))).

M.

jedynacy
PROZAC i odpowiedniki - jakie, jak, za ile
Zapomnienie
Aseksualnosc
czarne napisy