Kupie Prozac...

1. Data: 2005-12-30 18:44:18

Temat: Kupie Prozac...
Od: "Nothingman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przepraszam, jesli zdenerwuje niektorych na grupie, bo oczywiscie prosze o
rzecz nie do konca legalna (bo bez recepty), ale bardzo potrzebuje kupic
Prozac. Wiem, ze branie leku na "wlasna reke" jest zle i w pewien sposob
niebezpieczne, ale w moim wypadku juz chyba nic nie mam do stracenia....

Prosze o oferty cenowe na priv...

Mam nadzieje, ze ktos sie nade mna zlituje...

Dziekuje, przepraszam i pozdrawiam
Nothingman

2. Data: 2006-01-01 19:55:30

Temat: Re: Kupie Prozac...
Od: "Rafik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nothingman" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Prosze o oferty cenowe na priv...
>
> Mam nadzieje, ze ktos sie nade mna zlituje...

witam , a czemu odrazu Prozac , są lepsze leki niż ten
popularny,idealizowany lek - np Seroxat, no albo Efectin.

po prozacu często odczuwa się niepokój - nie polecam , a np
seroxat- zero skutków ubocznych , a jeśli są to tylko na początku,
a i tu fajna wiadomość , po seroxacie można się długo kochać--heheh

odpisz to może pogadamy na priv

, może coś bym załatwił ale najwcześniej z 3 m-ce

pozdr

Rafik

3. Data: 2006-01-08 10:27:28

Od: RudeBoy <poczta@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafik napisał(a):

> witam , a czemu odrazu Prozac , są lepsze leki niż ten
> popularny,idealizowany lek - np Seroxat, no albo Efectin.

Ta Seroxat zaero skutkow ubocznych!! Nie zartuj. Zreszta Effectin tak
samo ma skutki uboczne.

Lek dobiera sie do pacjenta. Czasemi jest tak, ze jeden wywoluje skutki
uboczne a inny nie wiec sie leki zmienia. Nie ma tak, ze jeden jest
super bo nie ma skutkow ubocznych a drugi jest beznadziejny.

> , może coś bym załatwił ale najwcześniej z 3 m-ce

Zastanow sie co ty piszesz.
Do lekaza po recepte. Skoro stan pacjenta taki zly wiec recepte dostanie.

--
RudeBoy Selecta
Bless...