Kupilem lodowke

1. Data: 2006-07-24 16:38:02

Temat: Kupilem lodowke
Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

i po rozpakowaniu stwierdzilem na jej boku takie jakby "spocenie" albo
tluszcz, czy to normalne, wytrzec i zapomniec, czy tez cos sie z nia stalo?
dodam ze na opakowaniu zadnych mechanicznych uszkodzen nie stwierdzilem

2. Data: 2006-07-24 18:11:48

Temat: Re: Kupilem lodowke
Od: "theknightwhosayni" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macias" <a...@b...cc> napisał w wiadomości
> [...]
>nia
> stalo? dodam ze na opakowaniu zadnych mechanicznych uszkodzen nie

U mnie w Bosch'u uszczelka od strony zawiasów była czymś takim
wysmarowana.

pozdr,
Szymon

3. Data: 2006-07-24 19:37:04

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie w Bosch'u uszczelka od strony zawiasów była czymś takim
> wysmarowana.

no to sie troche wyjasnilo, bo tez z tej strony, moze z powodu upalu sie
rozmazalo

lodóko-zamrażarka
Plama na spódnicy
Czyszczenie ekspresu cisnieniowego