Kupno mieszkania

1. Data: 2002-01-17 13:30:39

Temat: Kupno mieszkania
Od: "badowsky" <b...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,

Mam zamiar zostać (oby jak najszybciej) właścicielem mieszkania w Warszawie.
Moje zamiary to 2 pokoje (ok. 50 m2). Proszę o rady w zakresie kupna
mieszkania w zakończonej lub fianlizowanej inwestycji na Bielanach, Wale
Miedzeszyńskim, Saskiej Kępie (mniej więcej te okolice).
Będę zobowiązany za wszelkie informacje a szczególnie:
1/ uczciwych developerów (jeśli tacy są:)
2/ nieuczciwych też - kogo omijać
3/ oferty spółdzielni mieszkaniowych
4/ kredyty mieszkaniowe - banki, etc.

Przyznają, że to dopiero moje początki i będę szczerze zobowiązany za każdą
pomoc i rzecz jasna wyrozumiałość.

Pozdrawiam,
Tomek Badowski