Wartości opałowe paliw, przeróbka pieca

1. Data: 2002-01-17 06:19:01

Temat: Wartości opałowe paliw, przeróbka pieca
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szacowne grono.

Poszukuję informacji n.t. wartości opałowych:

- węgla kamiennego, spalanego np. w piecu kaflowym
- gazu zmienego i butlowego.

Interesuje mnie przeróbka pieca kaflowego ( zbudowanego 3 latat temu )
na gaz. Słyszałem coś o tym, ale nie wiem, czy są dostępne atestowane
palniki do tego celu. Ile takie coś może kosztować. Czy taka przeróbka
jest nieodwracalna ? Rozpatrując ekonomię zagadnienia trzeba wziąć pod
uwagę, że piec kaflowy opalany węglem wymaga regularnego czyszczenia ( 2
x w roku ) co koszuje ok. 200 zł.

pozdrowienia & dzięki za sugestie

Piotr Jankisz