Bosch WFL 1200 PL ???

1. Data: 2002-01-16 20:48:28

Temat: Bosch WFL 1200 PL ???
Od: "Gregory2" <g...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto nabyć tą pralkę za cenę 1200 PLN, czy przez to że posiada napis -
Made in Poland, dużo traci z renomy pralek Boscha ???

--
Gregory 2
mail to : gregory2@ 2com.pl

1. Data: 2002-01-17 06:02:13

Temat: Re: Bosch WFL 1200 PL ???
Od: "Adam" <a...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

W RFN Bosch WFL 2060 kosztuje okolo 530 €
to tak do informacji a wydaje mi sie ze to Made in Poland nie ma znaczenia
Mercedes takze produkuje swoje samochody, czesci gdzies tam w azji a
sprzedaje w Europie.
Pozdr.adam
"Gregory2" <g...@2...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
napis -
> Made in Poland, dużo traci z renomy pralek Boscha ???

nieprzyjemne zapachy
jaka pralke
walka z insektami i gryzoniami
sprzedam srodki potrzebne prawie w kazdym domu
[spam] sprzedam srodki potrzebne w wielu domach