jaka pralke

1. Data: 2002-01-16 20:32:51

Temat: jaka pralke
Od: "Binek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, wiem ,wiem , było juz o tym wiele razy. i sorry za to ale chodze za
pralka juz wiele dni i nie moge sie zdecydowac.:) Grupowicze doradzcie!!!
Plis. TIA.

Binek
b...@i...pl

GG 438629
ICQ 97822029
GSM 0604 850 690

1. Data: 2002-01-17 16:23:39

Temat: Re: jaka pralke
Od: "Ryszard" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem właśnie pralkę.
WYbierałem długo. A czy dobrze wybrałem., To sie okaże.
Kupiłem BOSHa WFC 1600 pl.

Przyjąłęm nast. kryteria:
1. Wielkość 40 cm głębokości. - dla mnie to była podstawa do szukania. Tylko
taka mała pralka mnie interesowała.
2. Niezła firma. Szukałem w: WHIRLPOOL, BOSH, SIEMENS, MIELE, ARISTON.
3. W programach musiało być pranie ręczne, wełna- bardzo przydatne.
4. Najlepiej gdyby miała mozliwość zapakowania 5 kg prania.
5. Żeby była cicha - żona lubi ustawiać pranie o każdej porze dnia i nocy
6. Regulacja predk. wirowania.
7. Regulowany poziom ilości prania.

ARiston ma takich kilka modeli: Margerita, mają po 40 cm, mają możliwość
pak. 5 kg prania. itd.
Bosh i Siemens mają prawie identyczne modele (na tych samych częściach - bo
to jeden koncern), które też spełniały moje wymagania oprócz tego że mają
zbiornik na 4 kg.
Whirlpool odrzuciłem "w praniu"...

I tak wybór padł na BOSCHA, który miał dwa modele, różniące się trochę,
m.in. tym że ten wyższy miał wyższą pr. wirowania.
Piorę od miesiąc i jestem bardzo zadowolony.
Jest rzeczywiście dość cicha. Pierze dobrze, ma bardzo czytelnme napisy
programatora.

Jedyna rzecz, która trochę czasem przeszkadza to to że pralka nie pokazuje w
jakim momencie prania sie znajduje, ponieważ tutaj programator sie nie
kręci. Są tylko trzy diody: gotowe, praca i koniec. Tak więc gdybyśmy
chcieli przerwać pranie i coś dorzucić albo wiedzieć ile czasu zostało do
końca prania to niestety. Tak więc jak widać nie można mieć wszystkiego...
Najbardziej z punktu widzenia programatora podobał nam sie ARISTOn, ale
podobno produkty tej firmy nie sa najlepsze.

Pozdrawiam grupowiczów
RYSZARD

1. Data: 2002-01-17 19:29:55

Temat: Odp: jaka pralke
Od: "Michal Mosiadz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam ma Polar PDN 685 i bardzo sobie chwalę :).
"Cudze chwalicie..."
--
Pozdrawiam - Michał
m...@g...pl / m...@p...onet.pl

Iwan Kryłow (1769 - 1844)

Użytkownik Ryszard <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a270ku$md9$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-01-18 09:52:19

Od: przykry@_NOSPAM_.rybnik.net.pl (przykry) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jan 2002 21:32:51 +0100, "Binek" <b...@w...pl> wrote:

>Wiem, wiem ,wiem , było juz o tym wiele razy. i sorry za to ale chodze za
>pralka juz wiele dni i nie moge sie zdecydowac.:) Grupowicze doradzcie!!!
>Plis. TIA.

Hi!
Polecam Candy Smart. U mnie od 3 lat chodzi taka (dokladnie Smart 12).
Ma wszystkie potrzebne programy, regulacja predkosci wirowania,
mozliwosc ustawienia czasu rozpoczecia prania, pokazuje czas pozostaly
do zakonczenia, oszczedna i pewnie kupa innych rzeczym ktore mi teraz
do glowy nie przychodza :)
pzdr

-
przykry
UIN:5706769

1. Data: 2002-01-19 21:38:13

Od: "Binek" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje bardzo za propozycje. Dokonałem wreszcie zakupu. Wybór (choć jakby
trochę przypadkiem) padł na pralkę Iberna ILF 857 T. Ja rozważałem zakup
Bosha, ale mojej żonie się nie podobał. Ona wolałaby Whirlpoola, a z kolei
ja nie przepadam za ta marką. Ustaliliśmy kiedyś, że jak będziemy coś
kupować do domu to musimy podjąć zgodną decyzję. Itak w drodze kompromisu
wybraliśmy Iberne. (podobał nam się bardzo Zerowatt, ale za długo się
zastanawialiśmy i zniknęły ze sklepów) Czy wybraliśmy szczęśliwie - czas
pokaże. Iberna to marka koncernu Candy-Hoover, która wchodzi na nasz rynek,
chyba właśnie na miejsce Zerowatta. Model ILF 857 T nie jest szczytem
techniki, ale wyposażony jest we wszystkie udogodnienia ale oprócz tych
najnowszych bajerów. Wirowanie 800obr.(szykie i łagodne lub bez wirowania),
pranie deszczowe , program do wełny, tkanin delikatnych, super płukanie, 1/2
wsadu, duże 30 cm drzwi otwierane o 180 stopni, regulacja temperatury.
Ergonomiczne, wygodne manipulatory, dobrze przemyślany zasobnik na proszek,
ładne tworzywo i staranny montaż. Cicha praca silnika. I to wszystko za cenę
poniżej jednego tysiąca złotych.:) Aha, wymiary standardowe, wsad max. 5kg.,
zużycie energii 1,35 kWa a wody 69 l. na cykl. To raczej środek stawki ale
za lepsze parametry trzeba trochę więcej zapłacić.:) Jaka będzie w dalszej
eksploatacji? Napisze pewnie za rok, jak ktoś inny poprosi o opinie.
Na razie raz jeszcze dziękuje za odzew i życzę wszystkim bezawaryjnego
prania...:)

> --
> Pozdrawiam,
> Binek
> b...@i...pl
>
> GG 438629
> ICQ 97822029
> GSM 0604 850 690

walka z insektami i gryzoniami
sprzedam srodki potrzebne prawie w kazdym domu
[spam] sprzedam srodki potrzebne w wielu domach
H2O a zelazko...cd
pralki Hoover AL 120 (AL 130).