Kupno winorosli w okolicach Łodz

1. Data: 2005-09-15 08:23:02

Temat: Kupno winorosli w okolicach Łodz
Od: "Witold Jakubowski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ma nie jaki problem - otóż szukam winorośli na wino, ale czerwonego
np.szczep regent. Niestety objeździłem kilka "centrów ogrodniczych" (w tym
Tracza) ale nie mogę nigdzie znaleść.
Może wie ktoś gdzie szukać w okolicach Łódzi.

Pozdrawiam
Witek

2. Data: 2005-09-17 17:02:00

Temat: Re: Kupno winorosli w okolicach Łodz
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Jakubowski" <j...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dgbb15$ka6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Tracza) ale nie mogę nigdzie znaleść.
> Może wie ktoś gdzie szukać w okolicach Łódzi.

Spróbuj tu: http://www.e-sadzonka.pl/
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2005-09-19 08:11:22

Od: "Witold Jakubowski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj tu: http://www.e-sadzonka.pl/
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Chyba nie pozostaje mi nic innego, ale to dopiero na wiosnę - wydaje mi się,
że ryzyko straty rośliny będzie mniejsze.
Dzięki za podpowiedź

Pozdrawiam
Witek

jaka jabłoń
zdjęcia grzybów
test wtórny
zakładanie ogrodu w kujawsko - pomorskim
Szukam ogrodnika - Wawa