zakładanie ogrodu w kujawsko - pomorskim

1. Data: 2005-09-14 05:54:34

Temat: zakładanie ogrodu w kujawsko - pomorskim
Od: "Izabella S-B" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję kogoś do zaprojektowania i założenia ogrodu w Inowrocławiu.
Chciałabym, aby ten ktoś mógł się pochwalić jakąś wcześniejszą realizacją,
ale nie taką że na środku jest plama trawy a w około rożliny i między nimi
kora. Chciałabym ogród w którym są zakamarki i można chodzieć między
roślinami. Do dyspozycji 5000 m2, pozdrawiam. Izabella S-B

2. Data: 2005-09-14 06:36:20

Temat: Re: zakładanie ogrodu w kujawsko - pomorskim
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabella S-B" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kora. Chciałabym ogród w którym są zakamarki i można chodzieć między
> roślinami. Do dyspozycji 5000 m2, pozdrawiam. Izabella S-B

Jerzy mógłby zaprojektować zakamarki.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2005-09-14 07:44:58

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
[...]
> Jerzy mógłby zaprojektować zakamarki.

Widze iż podsuwasz mi wszystko to co najtrudniejsze.
;-)
pozdr. Jerzy

4. Data: 2005-09-14 08:51:09

Od: "Izabella S-B" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o kontak
Izabella S-B

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
[...]

5. Data: 2005-09-14 10:46:54

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabella S-B napisał(a):
> Proszę o kontak
> Izabella S-B

Poczytaj mój poradnik na stronie grupowej a dowiesz się co Tadeusz miał
na myśli i czy odpowiada ci moje podejście do ogrodu:
http://www.ogrody.agrosan.pl/
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-09-14 11:00:03

Od: "Izabella S-B" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie moge otworzyć strony
Pozdr

7. Data: 2005-09-14 11:21:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabella S-B napisał(a):
> nie moge otworzyć strony

Fakt, ale to chyba przejściowe kłopoty.
pozdr. Jerzy
PS
Tnij cytaty i pisz pod spodem.
Ułatwisz wszystkim życie.

8. Data: 2005-09-14 12:07:44

Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A sprawdzała Pani firmę, która się raklamuje na autobusach miejskich w
Inowrocławiu?
Co prawda nie znam jej ale moze warto z nimi porozmawiać.

9. Data: 2005-09-14 13:10:00

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabella S-B napisał(a):
> nie moge otworzyć strony

Już działa:
http://www.ogrody.agrosan.pl/Jerzy_Nowak_radzi/
pozdr. Jerzy

10. Data: 2005-09-14 17:12:58

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rożliny i między nimi kora. Chciałabym ogród w którym są zakamarki i
> można chodzieć między roślinami. Do dyspozycji 5000 m2, pozdrawiam.

www.platanogrody.pl ale rozmawiaj z p.Markiem, bo p.Przemek bucowaty

Szukam ogrodnika - Wawa
kilka roslinek :)
Zbliża si