test wtórny

1. Data: 2005-09-14 11:14:22

Temat: test wtórny
Od: "lion" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

test jako wprawka cwiczeniowa

2. Data: 2005-09-14 11:23:36

Temat: Re: test wtórny
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

lion napisał(a):
> test jako wprawka cwiczeniowa

Możesz podać adres szkoły oraz imię i nazwisko nauczyciela informatyki,
który nie nauczył cię że do tego celu służy grupa pl.test?
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-09-16 12:23:01

Od: "lion" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za moich czasów szkolnych nie było w szkole informatyki. Prehistoria mogłoby
się wydawać. A ja mam wrazenie, ze to było wczoraj. Ja samouk jestem dumna z
tego,że udało mi się włączyć do dyskusji.Gorące pozdrowienia. Lwi pazur

4. Data: 2005-09-16 15:19:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Sep 2005 14:23:01 +0200, lion napisał(a):

> [...]
> tego,że udało mi się włączyć do dyskusji.Gorące pozdrowienia. Lwi pazur

To jeszcze poszukaj jak z grup korzystać prawidłowo.

Marta

5. Data: 2005-09-16 21:01:48

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

lion napisał(a):
> [...]
> tego,że udało mi się włączyć do dyskusji.Gorące pozdrowienia. Lwi pazur

To zacznij od tego:
http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl
i włącz
http://www.google.pl/
a potem wpisz:
- netykieta
- konfiguracja czytnika.
pozdr. Jerzy

zakładanie ogrodu w kujawsko - pomorskim
Szukam ogrodnika - Wawa
kilka roslinek :)
Zbliża si
Stare podkłady kolejowe ???