zdjęcia grzybów

1. Data: 2005-09-14 20:19:19

Temat: zdjęcia grzybów
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Potrzebuję zdjęcia grzybów jadalnych i nie tylko (hodowlane nie) w
rozdzielczości nie mniejszej niż 720 x 576 (PAL). Jeżeli ktoś zechce mi
sprezentować będę bardzo wdzięczny. Mogą to być też linki choć pewnie do
zdjęć o takiej rozdzielczości nie będzie łatwe. Natomiast zdjęcia w
załączniku do maili mogę przyjmować w zestawach do 10 MB. Rano jadę filmować
"w naturze" więc do skrzynki zaglądnę po południu. Dziękuję życzliwym z
góry.
Aha aby nic nie wycinać to proszę - moje adresy:
d...@p...onet.pl
v...@b...msk.pl

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

2. Data: 2005-09-14 20:48:37

Temat: Re: zdjęcia grzybów
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> "w naturze" więc do skrzynki zaglądnę po południu. Dziękuję życzliwym z
> góry.
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Tu masz jeden, niniejszym zgadzam sie na wykorzystanie gdzie tam chcesz...
tylko musisz sobie sam format zmienić.
http://wrzosowisko.pl/tapety/wolski_grzyb_800x600.jp

Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

3. Data: 2005-09-15 05:52:58

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> Tu masz jeden, niniejszym zgadzam sie na wykorzystanie gdzie tam
> chcesz... tylko musisz sobie sam format zmienić.
> http://wrzosowisko.pl/tapety/wolski_grzyb_800x600.jp

Dzięki, format oczywiście dostosuję. Nie piszę do czego bo dziś leje i nie
wiem czy coś będę mógł "nakręcić", mam nadzieję że potem się rozjaśni i koło
10-ej będzie można wyjść z kamerą do lasu. Być może powstanie z tego jakiś
filmik edukacyjny o grzybach. Mam tekst pod który brakuje mi po prostu
grzybów i tych jadalnych i tych trujących, będę więc wdzięczny za pomoc - im
więcej będzie tych zdjęć tym lepiej. Dzięki za upoważnienie.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2005-09-15 09:57:43

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> Tu masz jeden, niniejszym zgadzam sie na wykorzystanie gdzie tam
> chcesz... tylko musisz sobie sam format zmienić.
> http://wrzosowisko.pl/tapety/wolski_grzyb_800x600.jp

Dziękuję Rafale, jesteś narazie "jedyny życzliwy", czyżby tak miało zostać ?
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

5. Data: 2005-09-15 12:48:17

Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek zauważył(a), że:

> Dziękuję Rafale, jesteś narazie "jedyny życzliwy", czyżby tak miało
> zostać ?

Jak się doszukam w domu maślaków (zdjęć ;-), to też prześlę

--
Pozdrawiam :-)
Tomek B

6. Data: 2005-09-15 13:26:48

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Moja galeria http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_yourek

Pozdr.
YOU_rek

7. Data: 2005-09-15 13:39:57

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek napisał(a):
> Dziękuję Rafale, jesteś narazie "jedyny życzliwy", czyżby tak miało zostać ?

Zapytaj kuchni i leśnictwie, tam chodza grzyby.
Napisz do Janusza, może odzyskał swoje zdjecia?
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-09-15 13:42:30

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Sep 2005 11:57:43 +0200, Dziadek napisał(a):

> Dziękuję Rafale, jesteś narazie "jedyny życzliwy", czyżby tak miało zostać ?

Jak Janusz wróci z grzybobrania to na pewno będzie się
chwalił fotkami.

Marta

9. Data: 2005-09-15 15:54:59

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ogrod.mm.com.pl/foto/grzybki_w_ogrodzie.htm

Uszanowanie
Jacek

10. Data: 2005-09-15 16:57:00

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję serdecznie wszystkim za zdjęcia i linki. Przed chwilą zasypało mnie
grzybami Stowarzyszenie Darz Grzyb i mam zdjęć aż nadto, odwołuję więc alert
i jeszcze raz wszystkim dziękuję.

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

test wtórny
zakładanie ogrodu w kujawsko - pomorskim
Szukam ogrodnika - Wawa
kilka roslinek :)
Zbliża si