Kupowal ktos mieszkanie w U.W.I. ?

1. Data: 2002-06-13 08:42:05

Temat: Kupowal ktos mieszkanie w U.W.I. ?
Od: "ZORRO" <z...@h...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zamierzam kupic nowe mieszkanie w Poznaniu od developera, ktory nazywa
sie "Unia Wspolnego Inwestowania". Czy kupowal ktos u nich mieszkanie i
czy moglby podzielic sie swoja opinia na ich temat?

Pozdrawiam

ZORRO

1. Data: 2002-06-19 13:32:24

Temat: Re: Kupowal ktos mieszkanie w U.W.I. ?
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> ZORRO
>

> Kupiłam mieszkanie w UWI w zeszłym roku w maju.
Jestem całkiem zadowolona. Chciaż są małe niedociągnięcia np. okno w kuchni ma
jedno skrzydło o szer. ok. 100 cm i sa kłopoty z otwieraniem uchylnym.( dodam,
że to okno było nieszczelne).
Poza tym jest ok.
Co do UWI jako firmy nie mam zastrzeżeń , mozna załatwić kretdyt przy ich
pośrednictwie co jest trochę szybsze, oraz księgę wieczystą w ok. 3 miesiące.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2002-06-20 08:52:03

Od: "zorro" <z...@h...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co do UWI jako firmy nie mam zastrzeżeń , mozna załatwić kretdyt przy ich
> pośrednictwie co jest trochę szybsze, oraz księgę wieczystą w ok. 3

Bardzo dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam

Zorro

Na jakiej wysokosci ?