Kurczak na butelce z winem:)

1. Data: 2001-12-12 06:45:19

Temat: Kurczak na butelce z winem:)
Od: "suzifox" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam się spytać, czy ktoś próbował to robić? Wiem tylko tyle że kurczaka
nabija się na butelkę z winem ( nie wiem jakim) na koniec smaruje się go
miodkiem.
Jeżeli ktoś próbował tego wynalazku to bardzo proszę o dokładniejszy
przepis :)

Dziękuję

1. Data: 2001-12-12 09:41:41

Temat: Re: Kurczak na butelce z winem:)
Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzifox" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Chciałam się spytać, czy ktoś próbował to robić? Wiem tylko tyle że
kurczaka
> nabija się na butelkę z winem ( nie wiem jakim) na koniec smaruje się go
> miodkiem.

Kurczaka na butelce robilem tyle, ze butelka nie byla z winem a kurczak
nie byl z miodkiem. Butelka (po frugo niezle pasuje), na ktorej siedzial
kurczak byla z woda a on sam byl obficie posypany przyprawami. Sens tego
jest jak sadze taki, ze po pierwsze primo kurczak siedzac nie przylega do
scian naczynia/blachy, po drugie primo woda parujac z butelki sprawia, ze
nie wysycha. Pewnie mozna zamiast wody i wino, albo rozniste rzeczy tam
wlac/wsypac dla aromatu.

Jader

1. Data: 2001-12-12 10:06:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>scian naczynia/blachy, po drugie primo woda parujac z butelki sprawia, ze
>nie wysycha. Pewnie mozna zamiast wody i wino, albo rozniste rzeczy tam

ja robilam na puszce. pustej, w ktorej byla woda, podziabane
kawalki cytryny, zakbi czosnku i proszek curry....od srodka
pachnialo niebiansnko. potem plyn dodalam do sosu i zagescilam
najlepsz byla skorka z kurczaka (tomoja ulubiona czesc kurczaka)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

WOK
Reczna maszynka do mielenia - gdzie kupic
Wykwintne aczkolwiek proste - piersi kurczacze w bialym winie
niema jak gotowce:-)
Oryginalne Tiramisu