Kursy przygotowawcze na AM.

1. Data: 2005-08-30 17:34:17

Temat: Kursy przygotowawcze na AM.
Od: "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jak w temacie - czy warto ? Czy AM w Poznaniu organizuje takie kursy ?
Dokładnie na czym one polegają ?

2. Data: 2005-08-30 18:49:23

Temat: Re: Kursy przygotowawcze na AM.
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jak w temacie - czy warto ? Czy AM w Poznaniu organizuje takie kursy ?
> Dokładnie na czym one polegają ?

IMHO nie warto. Bardziej opłacalna jest samodzielna praca, pod warunkiem, że
się jest zdyscyplinowanym. A jeśli nie jesteś w stanie sam się przygotować
do egzaminów to mimo wszystko obstawałabym przy uczęszczaniu na prywatne
lekcje, do kogoś kto wie na czym polegają TE egzaminy wstępne.

Uczęszczałam i na całoroczne kursy przygotowawcze (Kraków) i chodziłam na
prywatne lekcje i dużo się uczyłam. Wydaje mi się, że mam dość obiektywne
porównanie co przyniosło mi największe korzyści. Gdybym w chwili obecnej
miała decydować się raz jeszcze na kursy przygotowawcze - nie zrobiłabym
tego. Wolałabym zamknąć się na tych kilka godzin w pokoju i stukać, lub
rozwiązywać testy.
Na tych kursach to jest tak, że mimo tego, że prowadzone są w zaledwie
kilkuosobowych grupach materiał realizowany jest po łepkach. Niestety taka
jest prawda, że nie da się w ciągu roku (ja uczęszczałam tylko w soboty)
wyłożyć i wytłumaczyć całego materiału, przynajmniej nie tak, jakbym tego
ja, jako uczestniczka kursu oczekiwała.
U nas zajęcia wygladały tak, że połowa czasu, już nie pamiętam, to chyba
były po 3 godz. na przedmiot, czyli przez 1,5h starano się nam zrobić wstęp
teoretyczny, a przez kolejne 1,5h rozwiązywaliśmy testy, reszta była na
"zadanie domowe". Także jak dla mnie - bez rewelacji.
90% znajomych, którzy chodzili ze mną na kursy ma takie samo zdanie.

Pozdrawiam,
M.

Interpretacja wyników krwii i moczu.
bol sutka