dziwna chwilowa dolegliwość serca??.!/

1. Data: 2005-08-30 12:27:30

Temat: dziwna chwilowa dolegliwość serca??.!/
Od: "Daniel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pisze z pewnym ''problemem''.w cudzysłowiu bo może przewrażliwiam i
przesadzam.
Mam 17 lat jestem w okresie dorastania i miewam co jakieś 2 miesiące coś
takiego że jak serce mi szybko bije to mam sekundowy tak jak by nie zatrzymanie
serca,trudno mi to opisac i nazwać jakby ''skórcz'' i wszystko oki.Nigdy nie
dzieje sie to w spoczynku.
Miałem to np:rok temu we wrześniu na w-fie kazano nam biegać w koło szkoły i
coś mnie takiego złapało w czasie biegu jak przystanąłem to przestało a jak
znowu chciałem bec to znomu.Miewam[łem] tak co dwa miesiące.Nie towarzyszy temu
żadne omdlenie i jakieś bóle...Poprostu jak coś takiego dostaje to panikuje i
mam chwilowy ''nerowowy poskok''.Zauważyłem że mam to jak jestem raczej troche
nerwowy.Mam to w sumie rzadko i trudno określić kiedy znowu bede to miał.Przez
ten czas [nie z tego powodu] byłem u pielegniarek i osłuchiwały mnie i nic nie
mowiły bym miał jakieś szmery czy coś.Dziwna sprawa.Jestem może troche
przewrażliwiony zabardzo sie na sobie skupiam czytam w tym necie o tych
cholernych chorobach i wadach i pot mnie zimny zalewa jak czytam objawy i
inne...
Czy ktoś z was ma [miał] coś podobnego??.Pozdr..

2. Data: 2005-08-30 12:29:36

Temat: Re: dziwna chwilowa dolegliwość serca??.!/
Od: "Daniel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inne...
> Czy ktoś z was ma [miał] coś podobnego??.Pozdr..

I jeszcze zastanawiam sie a może mi sie wydaje że to sercowe a może to jakieś
zmiany w żebrach czy coś tam....

3. Data: 2005-08-30 22:11:11

Od: "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> zatrzymanie
> temu
> troche
> miał.Przez
> nie

Najprawdopodobniej coś z grupy zaburzeń nerwicowych, może być też brak
jakichś mikroelemntów, ale wtedy częstotliwośc dolegliwości byłaby zapewne
większa. Polecam pójść do lekarza, zrobić badania krwi, może EKG, choć
wydaje się być zbędne.

4. Data: 2005-08-31 07:50:04

Od: "Daniel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakichś mikroelemntów, ale wtedy częstotliwośc dolegliwości byłaby zapewne
> większa. Polecam pójść do lekarza, zrobić badania krwi, może EKG, choć

Mi sie też to nerwowe wydaje i z braku magnesu.Jak zażywam magnez to tego nie
mam.Zpbaczymy jak bedzie dalej.Dziex i pozdrawiam.

5. Data: 2005-08-31 12:13:23

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mi sie też to nerwowe wydaje
A mi nie. Ale i tak cię żaden lekarz nie będzie chciał leczyć. Co widać z
ilości i rodzaju odpowiedzi.

A wogóle to uwierz w siły swojego organizmu. Plotki mówią, że 80% chorób
organizm potrafi zwalczyć sam.
Więc może twoją też, tylko daj mu szansę.

(co na jedno wychodzi, chć nie lecząc się masz 1 punkt do przodu. Na pewno
żaden lekarz ci nie zaszkodzi.)

stokrotka

omdlenie - wiek dorastania
rozstępy
wynik CRP =15
minulet - WYCOFANY ZE SPRZEDAŻY, PODOBNO NIESKUTECZNY
Czy pseudomedycyna jest medycyna?