minulet - WYCOFANY ZE SPRZEDAŻY, PODOBNO NIESKUTECZNY

1. Data: 2005-08-30 05:57:47

Temat: minulet - WYCOFANY ZE SPRZEDAŻY, PODOBNO NIESKUTECZNY
Od: "Teper, Robert" <R...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Minulet wycofano ze sprzedaży, nigdzie nei można go kupić

Decyzja Nr 14/WC/2005 Głównego Inspektora Farmaceutycznego z dnia
15.04.2005 r.
Produkt leczniczy: MINULET drażetki
nr serii: 379E, data ważności: 02.2009
nr serii: 381G, data ważności: 07.2007
opakowania oznakowane: wytwórca - Wyeth Pharma GmbH, Munster, Niemcy

ALE DLACZEGO? Wiecie coś o tym

2. Data: 2005-08-30 06:19:26

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teper, Robert" <R...@d...com> napisał w wiadomości
rver.domdata.local...
> [...]
> nr serii: 379E, data ważności: 02.2009
> nr serii: 381G, data ważności: 07.2007
> opakowania oznakowane: wytwórca - Wyeth Pharma GmbH, Munster, Niemcy

Stara decyzja, jakieś błędy na opakowaniu czy coś takiego w tych seriach.
Nie ma to związku ze skutecznością.
Jest normalnie dostępny w aptekach

pl

3. Data: 2005-08-30 07:34:41

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stara decyzja, jakieś błędy na opakowaniu czy coś takiego w tych seriach.
zgadza się.
.
> Jest normalnie dostępny w aptekach
Nie, nie ma go.
"z przykrością informujemy, że trudnooci z
dostępnością Minuletu są spowodowane problemami produkcyjnymi. Następnej
informacji o planowanym terminie dostaw i dostępnooci Minuletu należy się
spodziewać12 września. Za utrudnienia przepraszamy.Wyeth"

4. Data: 2005-08-30 12:10:04

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ALE DLACZEGO? Wiecie coś o tym

uwielbiam plotki ,ludzie sieja takie bzdury a potem panika.
gdyby byl nieskuteczny to miałabym szanse na kilka dzieci -bralam 2 lata.
p.

5. Data: 2005-09-29 12:49:30

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos z Was wie, gdzie (czy) ten piekielny Minulet mozna dostac w
Warszawie. Obeszlam chyba wszystkie apteki na Ochocie i wciaz nic...

Pozdrawiam,
Dominika R

6. Data: 2005-09-30 07:58:49

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was wie, gdzie (czy) ten piekielny Minulet mozna dostac w
> Warszawie. Obeszlam chyba wszystkie apteki na Ochocie i wciaz nic...

Nigdzie ale jak masz receptę to na nią dostaniesz Harmonet który ma
identyczny skład

A.

7. Data: 2005-09-30 08:27:54

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości

| Nigdzie ale jak masz receptę to na nią dostaniesz Harmonet który ma
| identyczny skład
|
| A.

Dostalam Femoden - tak poradzila mi moja Pani ginekolog. Tez ma ten sam
sklad. Ale swoja droga straszna wtopa marketingowa, zeby tyle czasu nie
mozna bylo dostac Minuletu.

Pozdrawiam,
Dominika R

8. Data: 2005-09-30 20:00:37

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdzie ale jak masz receptę to na nią dostaniesz Harmonet który ma
> identyczny skład

Harmonet ma inny skład.
na taka receptę dostaniesz Femoden- dokładny odpowiednik minuletu.

Czy pseudomedycyna jest medycyna?
czy ta czesc ciala tyje? :>
Urolog
Psychologia stanie się nauką biologiczną - albo zginie
Wprowadzenie do neuronauk - jaki podręcznik najlepszy?